וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פרסם שידידתו "קלה להשגה" – 8 ענו ואנסו

נערה בת 14 מדרום המדינה התלוננה במשטרה כי השמונה אנסו אותה לאחר שיצרו עמה קשר ורכשו את אמונה, זמן קצר לאחר שבן כיתתה פרסם בפייסבוק את מספר הטלפון שלה

ה"בדיחה" ברשת הפכה לטרגדיה: נערה בת 14 מאיטליה התלוננה לאחרונה במשטרה כי נאנסה בידי שמונה גברים לפחות, בעקבות מעשה קונדס של אחד מחבריה לכיתה. על פי החשד, הידיד פתח עמוד פייסבוק מזויף על שמה, העלה בו תמונות שלה ואת מספר הטלפון שלה וכתב שהיא "פנויה לכל אחד". מדיווח ב"טלגרף" הבריטי עולה כי האונס הקבוצתי ארע לטענת הנערה בחודש אפריל האחרון, אולם רק עתה אזרה את האומץ להתלונן. המשטרה עצרה ארבעה חשודים בני 21-25 ועיכבה לחקירה ארבעה נוספים שהיו בני פחות מ-18 בזמן האונס.

לדברי התובעים באזור מגוריה של הנערה בדרום איטליה, החשודים יצרו עם הנערה קשר בעקבות המקרה, ורכשו את אמונה. לאחר מכן פגשו בה במולפטה, עיירת מגוריה, ושכנעו אותה להתלוות אליהם לפארק סמוך בטענה שהם מעוניינים רק לשוחח עמה. על פי מסמך שהגישו התובעים, הם אנסו אותה זה אחר זה, ונותרו אדישים לזעקותיה.

לדברי הנערה, אחד השומרים בפארק שמע את צעקותיה אך לא עשה דבר. "הוא אמר לי שהוא לא התערב משום שחשב שזה לא עניינו", סיפרה הנערה. לדבריה, הוא איים עליה שלא תספר אודות האונס לאיש, ואמר כי יספר למכריה שהיא "קלה להשגה". לבסוף סיפרה הנערה לקרובת משפחה את שארע, וזו התעקשה שתדווח למשטרה. הנער שפרסם את עמוד הפייסבוק שקדם לאונס סירב לקחת אחריות, ואמר שזה היה ידוע שהנערה "זולה". התובע פרנצ'סקו ג'יאנלה, כינה את האירוע "מבחיל וטורד מנוחה". "אנשים צעירים לא מבינים את ההשלכות של התעללות ברשת החברתית", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully