וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נערה הוטרדה בפייסבוק - וקפצה מול רכבת

יומיים לאחר שצייצה בטוויטר "אני מוותרת", התאבדה פלישיה גרסיה בת ה-15 בקפיצה מול רכבת נוסעת בניו יורק. "שחקני נבחרת הפוטבול התעללו בה, קראו לה 'פרוצה' בפייסבוק"

הבריונות בקרב בני נוער בפייסבוק ממשיכה לגבות קורבנות: פלישיה גרסיה, נערה כבת 15 מסטטן איילנד שבניו יורק, התאבדה ביום שלישי האחרון כיוון שעל פי החשד הוטרדה ברשת החברתית. על פי ה"ניו יורק פוסט", גרסיה קפצה מול רכבת נוסעת לאחר חודשים בהם סבלה מהצקות חוזרות ונשנות מצד נערים בבית ספרה. יומיים לפני התאבדותה, צייצה גרסיה בטוויטר: "אני לא יכולה, סיימתי, אני מוותרת".

גרסיה, ששני הוריה מתו בצעירותה, התגוררה עם משפחת אומנה. בחודשים האחרונים הוטרדה על ידי חברי נבחרת הפוטבול בבית ספרה, בשל קשר שניהלה בעבר עם אחד התלמידים. ביום שלישי האחרון, קפצה גרסיה אל מותה בתחנת הרכבת התחתית בסטטן איילנד, לעיני חבריה ללימודים.

פלישיה גרסיה, בת 15 מניו יורק שהתאבדה בעקבות הצקות בפייסבוק, אוקטובר 2012. mako
"מהילדות שתמיד רצו לחגוג". גרסיה/mako

"היא שאלה שוב ושוב 'מתי תגיע הרכבת?'" סיפרה חברתה, קיילה גונזלס, "כשהרכבת הגיעה היא אמרה 'סוף סוף, היא כאן'". מייד לאחר מכן הניחה גרסיה את חפציה על רצפת הרציף, וצנחה לאחור כשגבה מופנה כלפי המסילה. "היא הייתה אדם חברותי. היא תמיד הייתה מאושרת ומעולם לא ראיתי אותה אומללה", המשיכה גונזלס, "היא הייתה מהילדות שתמיד רצו לחגוג, כלום לא עצר אותה".

במשטרת ניו יורק עדיין חוקרים את המקרה, אולם חבריה של גרסיה משוכנעים שהם יודעים את הסיבה להתאבדות הטראגית. "הילדה המסכנה הזאת כונתה 'פרוצה'. הציקו לה בפייסבוק", אמרה אחת התלמידות בבית ספרה של גרסיה. חברה נוספת של גרסיה, סטפני אימפרטו, סיפרה: "הנערים עינו אותה. איך אפשר לחיות עם ההתעללות המילולית הזאת?". לדבריה, "אני מקווה שחברי נבחרת הפוטבול מרגישים אשמים על מה שהם עשו לה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully