וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד החילוני בבית שמש: "הצדק יצא לאור"

26.11.2013 / 3:15

לאור האפשרות שהיועץ המשפטי לממשלה יכריז על בחירות חוזרות בבית שמש בשל חשד לזיופים, אמר המועמד שהפסיד אלי כהן: "המטרה היא להבטיח את אופייה הדמוקרטי של מדינת ישראל"

בעוד היועץ המשפטי לממשלה שוקל להכריז על בחירות חוזרות בבית שמש בשל חקירות על זיופים במחנה החרדי, המועמד החילוני לרשות העיר בטוח שהצדק יצא לאור: "כל הסקטור הלא חרדי נערך להגשת הערעור ואנו נגיש אותו במועדו. פנינו ליועץ המשפטי לממשלה בתחילת התהליך וביקשנו ממנו לבדוק מה קרה בבית שמש. אנו סומכים על חקירת המשטרה שתדע להגיע לחקר האמת", אמר אלי כהן, שהפסיד בבחירות לראש העיר המכהן משה אבוטבול. "ידענו מה קורה בבית שמש כפי שהיום ידוע לכל ואנו פועלים במישור הפוליטי ובמישורים נוספים על מנת שהצדק יצא לאור", הוסיף.

"חשוב להבין שהשאלה היא לא בית שמש או אם אני אהיה ראש העיר או לא. המטרה היא להבטיח את אופייה הדמוקרטי של מדינת ישראל. בית שמש היא בבואה ואם לא נעצור את זה בבית שמש זה יכול להידרדר למחוזות אחרים", אמר כהן על החשדות לזיוף הבחירות.

עוד על החשדות לזיוף בבית שמש:
וינשטיין שוקל לערער על תוצאות הבחירות
מאות הפגינו נגד הזיופים וההתבטאות הגזענית של ראש העיר
מקורבי ראש העיר אבוטבול נעצרו

את תגובתו של משה אבוטבול, המועמד החרדי שנבחר לראשות העיר, לא ניתן היה להשיג עד לכתיבת שורות אלו.

חשודים בזיוף בחירות בבית שמש בבית משפט השלום ירושלים. טלי מאייר
חשודים במעורבות בזיוף בבחירות בבית שמש/טלי מאייר

אתמול נודע כאמור כי היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין את האפשרות לערער לבית המשפט לעניינים מינהליים על תוצאות הבחירות בבית שמש, ולבקש לקיים בחירות חוזרות.

בימים האחרונים קיים היועץ מספר דיונים בלשכתו בנושא, ובקרוב הוא צפוי לגבש עמדה סופית ולהחליט האם לערער על התוצאות. ממשרד המשפטים נמסר כי "היועץ המשפטי לממשלה עוקב מקרוב אחר התקדמות חקירת המשטרה בקשר לבחירות בבית שמש. בימים הקרובים יגבש היועץ המשפטי לממשלה את עמדתו באשר לאפשרות להגיש ערעור לבית המשפט מטעמו על תוצאות הבחירות, וזאת על בסיס תוצאות החקירה".

בעקבות תלונות שהעבירו אנשיו של כהן למשטרה ועדויות רבות שנאספו בקלפיות בבית שמש הגיעה המשטרה לשמונה חשודים בזיוף בחירות, אך בסופו של דבר, התמקדה בשניים, שהחזיקו בביתם 200 תעודות זהות מזויפות של אזרחים שכלל לא היו בארץ. הפרשה הסתעפה וככל הנראה כוללת מעורבים רבים, ולכן התיק הועבר לחקירה ביחידה הארצית של המשטרה. בית משפט השלום בירושלים הטיל צו איסור פרסום על פרטי הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully