וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים זרים בפריים-טיים: רק ככה אנחנו אוהבים אותם

24.11.2013 / 13:42

לאחרונה עובדים זרים לוקחים חלק בתכניות ריאליטי בפריים טיים. האם מדובר בסנונית ראשונה של שינוי ביחס החברה הישראלית אל העובדים או עוד גימיק של ההפקה? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

הסכם הגרעין מעורר חששות כבדים בישראל ובעולם הערבי. בעוד שנציגי המעצמות ואיראן יצאו מחויכים מאולם המשא ומתן בז'נבה, בישראל חוששים מ"נשק גרעיני בהפתעה". ראש הממשלה, נתניהו, מגדיר את ההסכם "טעות היסטורית". במסגרת ההסכם איראן תשהה חלק מהפעילות הגרעינית שלה ובתמורה תקבל הקלה בסנקציות. בעולם הערבי מרגישים שנשיא ארה"ב, ברק אובמה, שקידם את ההסכם "תקע סכין" בגבו של העולם הערבי.

מה אמר אייל גולן לאביו במסדרונות המשטרה? בשבוע שעבר הפגישה המשטרה בין גולן לאביו במסדרון, בין חדרי החקירות. חגי אוזן מוואלה! תרבות מדווח על חילופי הדברים בין השניים. במקביל, נמשכת החקירה של החשודים והמעורבים בפרשה. הבוקר הוארך מעצרו של דני ביטון, אביו של גולן. הזמר עומר אדם מוסר את עדותו על אחת המסיבות, ובמשטרה מקווים שהפרטים שימסור ישפכו אור על מה שאירע שם.

אלוף העולם בשחמט שהפך את המשחק המשמים לסקסי: מגנוס קרלסן, צעיר נורבגי בן 23, הוכתר אלוף העולם בשחמט וחובק את תואר אחד הגברים הסקסיים בעולם עם קריירת דוגמנות למותג ג'ינס יוקרתי ועדת מעריצות שאינה מביישת כוכב רוק. צפו ב"ג'סטין ביבר של עולם השחמט".

התחזית: היום מעונן חלקית עם ירידה קלה בטמפרטורות, מחר מעונן עם התחממות ניכרת. יעשה חם ויבש מהרגיל לעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully