וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה תקע סכין בגב של ישראל - ושל הערבים

24.11.2013 / 13:01

פרשננו אבי יששכרוף מדווח על תחושות הבגידה הקשות במדינות ערב ובירושלים בעקבות הסכם הגרעין עם איראן. פרשננו אמיר בוחבוט משרטט את התרחישים שמדאיגים את ישראל. המהדורה המלאה

מערכת וואלה!

ההסכם ההיסטורי שנחתם בין איראן למעצמות עורר זעם וחשש בירושלים, וראש הממשלה בנימין נתניהו אף הגדיר זאת "טעות היסטורית". שליח וואלה! חדשות לז'נבה דיווח כי בישראל לא הופתעו מהחתימה, שתקל בסנקציות על איראן ותאפשר לה להעשיר אורניום ברמה של 3.5%. עם זאת, החשש אינו בלעדי לישראל, כאשר גם בסעודיה, בירדן, בבחריין, בכווית ובקטאר הביעו תרעומת על ההחלטה, וחלקם אף הגדירו זאת כ"סכין בגב", מצד נשיא ארצות הברית, ברק אובמה.

במקביל, במערכת הביטחון נערכים להשלכות ההסכם ובהכרה באיראן כמעצמה על סף גרעין - וכפועל יוצא, בהשפעה שלה על המזרח התיכון. כתבנו המדיני, פרשננו הצבאי ופרשננו לענייני ערבים שופכים אור על פרטי ההסכם שנחתם - ועל ההשלכות הצפויות בעקבותיו. צפו במהדורת וואלה! חדשות.

עוד במהדורה:

מה אמר אייל גולן לאביו במסדרונות המשטרה? בשבוע שעבר הפגישה המשטרה בין גולן לאביו במסדרון, בין חדרי החקירות. חגי אוזן מוואלה! תרבות מדווח על חילופי הדברים בין השניים. במקביל, נמשכת החקירה של החשודים והמעורבים בפרשה. הבוקר הוארך מעצרו של דני ביטון, אביו של גולן. הזמר עומר אדם מוסר את עדותו על אחת המסיבות, ובמשטרה מקווים שהפרטים שימסור ישפכו אור על מה שאירע שם.

אלוף העולם בשחמט שהפך את המשחק המשמים לסקסי: מגנוס קרלסן, צעיר נורבגי בן 23, הוכתר אלוף העולם בשחמט וחובק את תואר אחד הגברים הסקסיים בעולם עם קריירת דוגמנות למותג ג'ינס יוקרתי ועדת מעריצות שאינה מביישת כוכב רוק. צפו ב"ג'סטין ביבר של עולם השחמט".

עובדים זרים בפריים טיים: מרוז פוסטנס ב"אקס פקטור" ועד לדונדיט ג'ון בכוכב הבא - האם תכניות הריאליטי-מוסיקה מובילות שינוי חברתי, או שמדובר בעוד סיפורי נסיכה שמייצרים רייטינג?

התחזית: היום מעונן חלקית עם ירידה קלה בטמפרטורות, מחר מעונן עם התחממות ניכרת. יעשה חם ויבש מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully