וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביצע מעשים מגונים בתלמידיו - ונתן להם סוכריות"

גלעד גרוסמן

22.11.2013 / 12:29

מורה חרדי בן 43 מאשדוד נאשם שביצע מעשים מגונים בנסיבות אינוס בעשרה תלמידים, בני 10-12, במשך שבע שנים. הוא הודה בחלק מהמעשים, התחרט ופוטר. "הם ראו בו דמות חינוכית"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד מורה בן 43 מאשדוד, הנאשם בכך שביצע מעשים מגונים בנסיבות אינוס בעשרה מתלמידיו, בני 10-12, במשך שבע שנים. כמו כן, הוא נאשם שגרם לתלמידים לבצע בו מעשים מגונים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין נועה ברעם-רסקין מפרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם שימש כמחנכם של הילדים כאשר היו בכתה א' בתלמוד תורה באזור המרכז, וכך הכיר אותם. לטענת הפרקליטות, הוא פעל באופן הדרגתי, ותחילה נהג להושיב את הילדים על ברכיו וללטף את גופם מעל לבגדים. בשלב מאוחר יותר, נהג להכניס את ידו לתוך מכנסיהם ולגעת באיבר מינם. בהמשך אף אילץ אותם לבצע בו מעשים מגונים. לאחר מכן נהג לתת לילדים סוכריות.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה, כי הפרשה נחשפה לאחר שאביו של אחד הילדים שמע מבנו על המעשים והתקשר אל מנהל בית הספר, אשר פיטר את המורה. כאשר המנהל התקשר אל המורה הוא לא הכחיש את המעשים, אלא רק שאל "איזה הורים?". עוד עולה מהבקשה, שהמורה הודה בביצוע מעשים מגונים עם שניים-שלושה קטינים, אולם טען שהמעשים היו לשם "משחק", והביע חרטה על כך.

בבקשת המעצר נכתב: "הנאשם שימש מחנכם של הקטינים בעבר, ובכך ניצל את היכרותם עמו ואת תמימותם הרבה של הקטינים אשר בטחו בו וראו בו דמות חינוכית בעלת השפעה. מדובר על קטינים מהמגזר החרדי אשר רובם המכריע כלל לא הבין את פשר מעשיו הנבזיים של המשיב וגם בעת חקירתם התקשו לתאר את הדברים".

אף שהמורה נעדר עבר פלילי, בפרקליטות מכנים אותו עבריין מין סדרתי. "הוא ניצל כל הזדמנות שנקרתה בדרכן כדי לבצע את זממו, כך שכל קטין נפגע מינית ממנו בעשרות הזדמנויות", נכתב בבקשת המעצר.

לפניות לכתב גלעד גרוסמן: gilad_g@walla.net.il

לקריאה נוספת:
חשד: מורה לתלמוד בבירה ביצע מעשה מגונה בילד בן 4
מורה בישיבה חשוד שתקף מינית 10 מתלמידיו בבני ברק
מורה חרדי זוכה מתקיפה בשל ”דעות קדומות” של העד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully