וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה לתלמוד בבירה ביצע מעשה מגונה בילד בן 4

המשטרה עצרה את המורה, נשוי ואב לילדים בשנות ה-30 לחייו, בחשד כי לפני כשבוע במהלך שיעור תלמוד תורה בשכונה בצפון העיר, קרא לילד ובזמן שהיו לבד קיים עמו מין אוראלי

פרשת מין חמורה בבירה: משטרת מחוז ירושלים עצרה אמש (רביעי) מורה לתלמוד תורה בשכונה צפון ירושלים בחשד לביצוע מעשה מגונה בילד בן ארבע – כך נודע לוואלה! חדשות. היום הוארך מעצרו של המורה עד ליום שני הקרוב. על פי החשד, בשבוע שעבר, במהלך שיעור בתלמוד התורה, קרא המורה, בשנות ה-30 לחייו, נשוי ואב לילדים, לילד ובזמן שהיו לבד ביצע בו, על פי החשד, מין אוראלי. הילד התלונן בפני אמו על המעשה וזו התלוננה בתחנת משטרת שפט.

אולם, שוטרי התחנה לא הסתפקו רק בדבריה של האם, וחוקר ילדים גבה עדות מהילד שבו בוצעו על פי החשד המעשים. אף שבמהלך העדות מיעט הילד לשתף פעולה, אך במשטרה מעריכים כי אכן התבצע אקט מיני בין השניים. המורה מכחיש בשלב זה את החשדות המיוחסים לו. בנוסף, במשטרה מנסים להבין אם המורה, ללא עבר פלילי, פגע בילדים נוספים בתלמוד.

חשוד ביצוע מעשי סדום תלמידי ישיבה בבני ברק. יותם רונן
המורה מאשדוד החשוד בתקיפה מינית בישיבה בני ברק, שבוע שעבר/יותם רונן

לפני עשרה ימים נעצר מורה בן 43 מאשדוד בחשד שתקף מינית תלמידים בישיבה בבני ברק, שבה עבד. התלונות הגיעו למשטרת מרחב דן דרך גורמי הרווחה בעיר, ולפיהן החשוד נהג לבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בתלמידים, בני 16-8. החשוד הושעה מעבודתו לפני כמה ימים ולפי המשטרה קשר עצמו במהלך חקירתו למעשים שמיוחסים לו. בשלב זה למשטרה ידוע על עשרה מקרים שבהם חשוד המורה בתקיפה מינית.

בחודש שעבר זוכה מורה מבני ברק שהואשם בתקיפה של ילד בן 10, לאחר שנקבע כי לעד התביעה "דעות קדומות בוטות ומוצקות כלפי המגזר החרדי", ולכן לא ניתן להסתמך על עדותו כדי להרשיע את הנאשם. באוגוסט אשתקד הוגש כתב האישום נגד המורה, תושב בני ברק, כיום בן 38, בו נטען כי במרץ 2011 תקף את הילד בגינה ציבורית, והמשיך להכותו גם לאחר שהילד נפל על המדרכה ובכה והתחנן שיפסיק. עוד נטען, כי העד עבר במקום, קרא לנאשם להפסיק וצילם אותו בטלפון הסלולרי שלו. השופטת לימור מרגולין-יחידי מתחה ביקורת על המשטרה, על כך שלא נעשו נסיונות אקטיביים לאתר את הילד או מבוגרים אחרים שהיו באותה עת בגינה. "מדובר במחדלי חקירה שהקשו על קבלת תמונה מלאה, ברורה ומהימנה ביחס לאירועים שהתרחשו", כתבה.

עוד בנושא:
מורה בישיבה חשוד שתקף מינית 10 מתלמידיו בבני ברק
"מורה ביצע מעשים מגונים בבת 15 בפנימייה בשרון"
מורה חרדי זוכה מתקיפה בשל "דעות קדומות" של העד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully