וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כים בירכו את הרצוג: "להציב אלטרנטיבה שלטונית"

22.11.2013 / 9:32

באופוזיציה קראו ליו"ר העבודה הנבחר "לא לחבור לקואליציה של נתניהו" ולהמשיך בשיתוף הפעולה. לבני: "על העבודה להחליט אם היא מפלגת יציע או מפלגה שעולה על קדמת הבמה"

צלם: אבי כהן, טל אנגלנדר עריכה: טל רזניק

ברחבי הקשת הפוליטית בירכו הבוקר (שישי) את חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג, שהביס את יו"ר מפלגת העובדה שלי יחימוביץ' במאבק על ראשות המפלגה. "ברכות גדולות לבוז'י הרצוג", כתב שר האוצר ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, "הוא חבר שלי כבר הרבה שנים ואני שמח מאוד על הניצחון". ראשת מרצ, זהבה גלאון שלחה גם היא את ברכתה וקראה למפלגת העבודה "להישאר עם מרצ באופוזיציה ולא לחבור לקואליציה של נתניהו".

שרת המשפטים ויו"ר התנועה, ציפי לבני, אמרה כי היא שמחה בשביל הרצוג על ניצחונו. "עתה, לאחר שהעבודה סיימה את הבחירות הפנימיות, עליה להחליט אם היא מפלגת יציע או מפלגה שעולה על קדמת הבמה כדי לעזור לשנות את תסריט העתיד של חיי כולנו כאן, כי תהליך השלום דורש תמיכה אמיתית ולא על תנאי", הוסיפה לבני. "כדי לבלום את הקיצוניים ולקדם את הנושאים שחשובים לרוב החברה הישראלית, העבודה צריכה לקחת גם סיכונים ולגלות אחריות. אני יודעת ומאמינה שבוז'י באמת מחויב לנושא המדיני ורוצה להשיג הסדר מדיני, ואני מקווה שיתגייס לעזור במשימה החשובה הזאת".

ציפי ליבני ויאיר לפיד ב דיון על חוק המשילות במליאת הכנסת. יואב דודקביץ'
גם השרים בירכו. לבני ולפיד/יואב דודקביץ'

חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה), שותפו לאופוזיציה של הרצוג, בירך על בחירתו ואמר שהוא מקווה ששיתוף הפעולה, כמו שהיה עד היום עם יחימוביץ' והרצוג כיו"ר סיעת העבודה, יימשך. "על אף חילוקי הדעות בינינו, יש דברים רבים משותפים לשתי המפלגות, בעיקר בנושאים החברתיים כלכליים", הוסיף בשיחה טלפונית עם הרצוג.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

גם ח"כ אלי ישי (ש"ס) שוחח עם הרצוג ובירך אותו על זכייתו. "על מפלגת העבודה ועל מפלגת ש"ס להמשיך בשיתוף הפעולה ולהציב אלטרנטיבה שלטונית ראויה הרואה לנגד עיניה את עתיד העם והחובה לשמור על אחדותו", אמר ישי.

מוקדם יותר התקשרה גם יחימוביץ' להרצוג ובירכה אותו על בחירתו לראשות המפלגה. יחימוביץ' אמרה כי היא מכבדת את ההכרעה הדמוקרטית של מפלגתה, וכי זו הייתה התמודדות הוגנת. היא הבטיחה להרצוג כי תנהג עמו בשיתוף פעולה מלא ותסייע לו ככל יכולתה "בהמשך חיזוקה של מפלגת העבודה כאלטרנטיבה לימין הכלכלי והחברתי של נתניהו". מלשכתה נמסר כי היא מתכוונת להבהיר לפעיליה ש"גם בשנים שיבואו תמשיך להוביל עמם את הדרך הכלכלית והחברתית הצודקת, המוסרית והראויה למדינת ישראל ולאזרחיה".

בהכנת הידיעה סייעו שבתי בנדט ויקי אדמקר

עוד על ניצחונו של הרצוג בעבודה
דרמה בעבודה: הרצוג הביס את יחימוביץ' בפער גדול
כל הטעויות האפשריות בדרך למפלה: ההפסד של יחימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully