וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קפצה באנג'י מגשר גבוה ללא אמצעי אבטחה

בתיעוד, ככל הנראה מרוסיה, נראית האישה כורכת עצמה לבן זוגה ואז קופצת אתו מגובה עשרות מטרים. לאחר כמה שניות של מתח, ניתן לנשום לרווחה – היא לא סיימה את החוויה בנהר

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

לא לנסות בבית: לא מעט אנשים קפצו באנג'י – אבל מעט מאוד עשו את זה בלי אמצעי הבטיחות המתאימים. סרטון שפורסם שלשום (שלישי) ביוטיוב תיעד אישה, ככל הנראה ברוסיה, שהחליטה שרתמות וחבלים זה לחלשים – וקפצה מגשר גבוה מבלי שנעזרה בהם.

תיעוד: קפצה באנג'י מחובקת לבן זוגה - בלי רתמה. תמונות גולשים
לא הסתיים בתוך המים. רגע אחרי הקפיצה מהגשר/תמונות גולשים

בתיעוד נראית האישה מטפסת על הגדר שבקצה הגשר, ללא כל פחד, ואז כורכת את ידיה ורגליה סביב בן הזוג שממתין לקפיצה כשהוא קשור ומאובטח. כעבור כמה שניות מותחות, קופצים השניים מגובה עשרות מטרים ונעלמים משדה הראייה. אולם זמן קצר אחר כך ניתן לנשום לרווחה, לאחר שהם נראים שוב – בריאים, שלמים ולמרבה השמחה גם מחוברים זה לזו.

חלק מהגולשים הביעו ספק באמינות הסרטון. בין היתר, נטען כי אין זה הגיוני שהאישה לא נשמעת צועקת, כפי שעושים רוב האנשים שקופצים באנג'י – גם אם הם מאובטחים ובטוחים. מצד שני, ייתכן כי היא הייתה מפוחדת כל כך עד שהתקשתה להשמיע קול. כך או אחרת, ברור כי הקפיצה עלולה הייתה להסתיים עבור האישה באופן משמח הרבה פחות, עמוק במימיו של הנהר שזורם מתחת לגשר.

עוד חדשות מהעולם:
תיעד את הטורנדו מחריב את ביתו באילינוי
מנקי המטוס נדהמו: זהב בשווי מיליון דולרים בשירותים
צפו: דרסה את בן זוגה פעמיים - ונמלטה לתוך נהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully