וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בפריז: די-אן-אי החשוד תואם ממצאים מהזירות

המשטרה הודיעה על מעצרו של עבדל חכים דחר, שריצה 4 שנות מאסר על מעורבות ברצח. דחר נעצר בעת שנסע ברכב בחניון תת קרקעי באחד מפרברי פריז. ככל הנראה נתפס תחת השפעת סמים

הקלה לתושבי פריז: לאחר שאמש נודע על דבר מעצרו של עבדל חכים דחר בחשד לאירועי הירי האחרונים בבירת צרפת, הלילה (חמישי) הודיע משרד התובע כי דגימות DNA שנמצאו בזירות השונות תואמות את דגימת ה-DNA של החשוד.

משטרת פריז עצרה אתמול את דחר החשוד בארבעה מקרים של ירי ופריצה בעיר. סוכנות הידיעות הצרפתית AFP דיווחה כי החשוד נעצר בעת שנסע ברכב בחניון תת קרקעי באחד מפרברי פריז. באחד המקרים שאירעו ביום שני, החשוד פתח באש במערכת העיתון "ליברסיון" ברובע השלישי של פריז, ופצע צלם חדשות.

תמונות החשוד בירי במערכת העיתון "Liberation" בפריז ששוחררו ע"י המשטרה, 18 בנובמבר 2013. רויטרס
דגימות מהזירות תואמות את דגימתו של דחר. הירי במערכת העיתון/רויטרס

דחר הורשע ב-1998 במעורבות ברצח שלושה שוטרים ב-1994, כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. לפי הדיווח, הוא נידון לארבע שנים בכלא לאחר שמכר נשק ששימש למסע הרצח של "בוני וקלייד" הצרפתים. השניים, פלורנס ריי ומאהבה אודרי מופן היו מעורבים בתקרית ירי בפריז שהביאה למותו של מופן ושלושה שוטרים ונהג מונית.

גורמי משטרה סיפרו כי דחר נתפס בהכרה חלקית, לאחר שככל הנראה השתמש בסמים. גורם אחר אמר כי החשוד נלקח לטיפול בבית החולים בפריז.

מצוד אחר חשוד בירי. פריז, 19-18 בנובמבר. GettyImages
המצוד כלל יחידות משטרה מיוחדות, מסוקים וכלבנים. שוטרים ברחבי פריז/GettyImages

המצוד המשטרתי הנרחב בפריז נמשך שלושה ימים בטרם נלכד החשוד. יחידות מיוחדות של משטרת צרפת, בסיוע מסוקים וכלבנים, סרקו אזורים נרחבים של הבירה.
דחר חשוד כאמור שפתח באש במערכת העיתון "ליברסיון" ברובע השלישי של פריז, ופצע צלם חדשות. הצלם, בן 33 ששמו סזאר, נורה בצוואר ובבטן ונפצע קשה. הוא מאושפז ונשקפת סכנה לחייו.

לאחר מכן הגיע החשוד למרכז העסקים לה דפאנס, מרחק של עשרה קילומטרים משם, ופתח באש מול סניף של בנק "סוסייטה ז'נרל". איש לא נפגע. החמוש נכנס לאחר מכן למכונית, ואילץ באיומים את הנהג להסיע אותו לעבר שדרות שאנז אליזה. הוא ירד מול מלון הפאר "ג'ורג' החמישי". ושם אבדו עקבותיו. כמו כן, הוא חשוד בפריצה לאולפני טלוויזיה בשבוע שעבר. המשטרה מתייחסת למקרים כאל טרור. 700 שיחות טלפון התקבלו מאזרחים שזיהו את דחר ושלושה מהפונים הגיעו לתחנות המשטרה בעיר כדי לתת עדות.

תקריות הירי בפריז - כותרות נוספות:
מצוד קדחתני בפריז אחרי חמוש שמטיל אימה על העיר
עיתונאי "ליברסיון" נפצע קשה מירי, מצוד אחר החשוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully