וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אייל גולן יובא הבוקר להארכת מעצר

21.11.2013 / 0:01

האב, שחשוד בבעילה אסורה בהסכמה, סרסור בקטינות והדחה לסמים, יובא בפני שופט, כמו גם חשוד נוסף בפרשה. גולן שוחרר אמש למעצר בית בן חמישה ימים בתום 14 שעות חקירה

צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, שלומי גבאי, דוד קורן, נועם אשל, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

הזמר אייל גולן, החשוד בבעילה אסורה בהסכמה של שתי קטינות, הדחת קטינות לשימוש בסמים ושימוש בסמים בעצמו, שוחרר אמש (רביעי) לחמישה ימי מעצר בית, בתום 14 שעות חקירה. גולן, שנחקר מאז שעות הבוקר במשרדי ימ"ר תל אביב, הכחיש את כל החשדות המיוחסים לו. אביו, שעוכב אתמול בבוקר לחקירה, ועצור נוסף - חבר בצוות ההפקה של גולן שנחשב למקורב שלו - יישארו הלילה במעצר. יתר החשודים שוחררו גם הם לביתם.

סקנדל בעולם הזמר: כוכבים וקטינות במסיבות מין?

פרקליטו של האב, עו"ד שרון קינן, מסר כי האב נחקר. "הוא מוסר גרסה מלאה ומשתף פעולה", אמר, "מצבו הנפשי קשה מאוד, לא קל. זו סיטואציה לא קלה בכלל, למרות שזה כמה ימים הוא מודע לחשדות שעומדים נגדו". עו"ד שרון נהרי, המייצג את אחד החשודים ששוחררו למעצר בית, אמר כי הוא "מברך על ההחלטה לשחרר את מרשי".

איש יחסי הציבור שלכאורה ארגן את "מסיבות החשק" במסגרתן התקיימו יחסי המין האסורים שוחרר גם הוא למעצר בית. "אני בעל משפחה", אמר עם צאתו ממשרדי הימ"ר בתום שעות ארוכות של חקירה. "המשטרה יודעת את עבודתה, אני מודה למשטרת ישראל". לדבריו, לא נתקל בחשודים האחרים במהלך החקירה.

שידור חי ממשרדי ימ"ר תל אביב:

LIVE

(צילום: אבי כהן)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו. גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול בשעות הצהריים הותר לפרסום כי גולן הוא הזמר החשוד בפרשה, שנחשפה לפני כשבוע. בלשי הימ"ר הגיעו הבוקר בשתי ניידות לבית אביו של גולן באזור מישור החוף, וערכו חיפושים במקום, כמו גם בכלי רכב. בתום החיפוש שארך כשעה עוכב האב – שלפי החשד היה זה ששידל את הקטינות המעורבות. הוא חשוד גם בבעילה אסורה בהסכמה של קטינות ובהדחתן לשימוש בסמים.

שלושה בני אדם נוספים עוכבו לחקירה, בהם גם היחצ"ן האמור. כל המעוכבים נחקרו בנפרד במשרדי הימ"ר, ונגדם עומדות בין היתר עבירות חמורות של בעילת קטינה והדחת קטינות לשימוש בסמים.

בימ"ר הסבירו היום בשיחה עם וואלה! חדשות כי החליטו שלא לזמן את גולן לחקירה ביום ראשון כדי לא להביך אותו, שהרי ביום זה משודרת בשידור חי "הכוכב הבא" בה הוא משמש שופט. חלק מהמעורבים בפרשה הינם שומרי שבת ולכן הוחלט לעכבם לחקירה היום - ולא מחר - כדי לאפשר לחוקרים מספיק זמן לחקור אותם.

עורך דין רונן רוזנבלום שמייצג את אייל גולן בפרשת הזמרים והנערות. נובמבר 2013. יותם רונן
עורך הדין רונן רוזנבלום המייצג את גולן, הערב מחוץ למשרדי הימ"ר/יותם רונן

הפרשה החלה לפני כמה חודשים כאשר למשטרת תחנת גלילות הגיע מידע על כך שקטינה קיימה יחסי מין עם מפורסמים. בגלל רגישות המקרה, הועברה החקירה למחלק נוער תל אביב. המשטרה התייחסה בסוף השבוע לפרשה ולחשודים, והסבירה כי הידיעות המודיעיניות שנאספו בחודשים האחרונים נבדקו על מנת לאמת את החשדות. במשטרה הבטיחו אז כי המעבר לחקירה גלויה והזמנת החשודים לחקירה תחת אזהרה יתאפשר רק אם העדויות וחומר החקירה יצביעו על חשד מבוסס וממשי לביצוע עבירות פליליות.

אחרי המעבר לחקירה גלויה, במשטרה ביקשו היום להבהיר כי מדובר בפרשה הנוגעת לחשדות של עבירות מין וסמים בקטינות וכי לא מדובר בפרשה של איש אחד ולכן יש לנהוג באחריות בפרסומים. "חומרת העבירות המיוחסות לחשודים אינה נגזרת ממעמדם של מי מהמעורבים", נמסר מדוברות המשטרה, "אין לנו כל כוונה לאשר או להכחיש פרטים הנוגעים לעצם החקירה ולגרסת החשודים, המשך חקירתם והבאתם לבית המשפט יהיה על בסיס שיקולי חקירה ענייניים בלבד".

(עדכון ראשון: 19:13)

לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

עוד בפרשה המסעירה:
יחימוביץ' על גולן: "גועל נפש וסלידה מוסרית"
מסרונים ותיק לואי ויטון: הראיות נגד גולן ואביו
מאיה בוסקילה על אייל גולן: "עליהום מנופח"

מעריצים של אייל גולן מחוץ לימ"ר ת"א. נובמבר 2013. יותם רונן
מעריצים של גולן מחוץ למשרדי הימ"ר/יותם רונן
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully