וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: אייל גולן הוא הזמר המעורב בפרשת הקטינות

אחרי שעוכב הבוקר בידי המשטרה בחשד שניצל קטינות, ובתום שבוע של שמועות, התירו פרקליטיו של גולן לפרסם את שמו כחשוד. עוד 4 נחקרו, בהם אביו של הזמר ויחצ"ן שארגן המסיבות

מערכת וואלה!

אייל גולן הוא הזמר המפורסם החשוד במעורבות בפרשה הכוללת קיום יחסי מין עם קטינות - כך הותר בצהריים (רביעי) לפרסום בהסכמת פרקליטיו, עורכי הדין רונן רוזנבלום ומיטל דנינו. הוא עוכב הבוקר לחקירה במשרדי ימ"ר תל אביב שם הוא מסר את גרסתו וטען כי לא ידע שמדובר בקטינות. גולן עצמו חשוד בבעילה אסורה בהסכמה של שתי קטינות והדחת קטינות לשימוש בסמים.

במקביל, בלשי הימ"ר הגיעו הבוקר בשתי ניידות לבית אביו של גולן באזור מישור החוף, וערכו חיפושים במקום, כמו גם בכלי רכב. בתום החיפוש שארך כשעה עוכב האב – שלפי החשד היה זה ששידל את הקטינות המעורבות. הוא חשוד גם בבעילה אסורה בהסכמה של קטינות ובהדחתן לשימוש בסמים, ומיוצג על ידי עו"ד שרון קינן.

שלושה בני אדם נוספים עוכבו לחקירה, בהם גם איש יחסי ציבור שלכאורה ארגן את "מסיבות החשק" במסגרתן התקיימו יחסי המין האסורים. כל המעוכבים נחקרים בנפרד במשרדי הימ"ר, ונגדם עומדות בין היתר עבירות חמורות של בעילת קטינה והדחת קטינות לשימוש בסמים. המשטרה הודיעה שבכוונתה להביא את החשודים לדיון בהארכת מעצר רק מחר בבוקר, ולחוקרים יש כעת 24 שעות על מנת להשלים את החקירה הראשונית.

סקנדל בעולם הזמר: כוכבים וקטינות במסיבות מין?

גולן נאסף על ידי החוקרים בנקודה מוסכמת

ההחלטה לעכב את האב ולחקור את גולן ואת שלושת המעורבים הנוספים, בהם איש רדיו שהיה פעם בסכסוך עם גולן, הגיעה ככל הנראה אחרי שהחוקרים אספו די ראיות בפרשה כדי לעמת את המעורבים בה. יצוין כי צו איסור הפרסום שהוצא בפרשה הוסר - אך יחד עם זה, לא ניתן לפרסם את שמות כל המעורבים. כדי להעיד על רגישות המקרה, ועל מנת להימנע מחשיפה לתקשורת הוסכם עם גולן כי הוא יגיע לנקודה מסוימת, שם נאסף על ידי השוטרים והובא לחקירה. בנוסף, נערך חיפוש בחדר בית המלון בו הוא מתגורר לאחרונה.

עורך הדין קובי בן שעיה, המייצג את אחד המעורבים בפרשה, אמר בתגובה כי למרשו "אין כל קשר לחשדות המיוחסות לו. אין לי ספק שלא יישאר מאומה מהפסטיבל התקשורתי ומרשי ישוחרר". פרקליטו של היחצ"ן שעוכב, עו"ד שרון נהרי, מסר בתגובה כי למרשו אין כל קשר לפרשה. בימים האחרונים מתנהלים חילופי האשמות בין קרובי משפחתם של חלק מהחשודים, כאשר במרכז ההאשמות נמצא האב המעורב בפרשה, החשוד המרכזי. ביום שני בבוקר טען אביו של אחד החשודים בפתח ביתו כי "אם המשטרה תפנה אליי אני אגיע, הכול בסדר". גולן, מצדו, מקפיד כלפי חוץ לא להתבטא נגד אותו אב מעורב, אך בסביבתו מספרים כי הוא זועם עליו.

הפרשה החלה לפני מספר חודשים כאשר למשטרת תחנת גלילות הגיע מידע על כך שקטינה קיימה יחסי מין עם מפורסמים. בגלל רגישות המקרה, הועברה החקירה למחלק נוער תל אביב. המשטרה התייחסה בסוף השבוע לפרשה ולחשודים, והסבירה כי הידיעות המודיעיניות שנאספו בחודשים האחרונים נבדקו על מנת לאמת את החשדות. במשטרה הבטיחו אז כי המעבר לחקירה גלויה והזמנת החשודים לחקירה תחת אזהרה יתאפשר רק אם העדויות וחומר החקירה יצביעו על חשד מבוסס וממשי לביצוע עבירות פליליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אחרי המעבר לחקירה גלויה, במשטרה ביקשו היום להבהיר כי מדובר בפרשה הנוגעת לחשדות של עבירות מין וסמים בקטינות וכי לא מדובר בפרשה של איש אחד ולכן יש לנהוג באחריות בפרסומים. "חומרת העבירות המיוחסות לחשודים אינה נגזרת ממעמדם של מי מהמעורבים", נמסר מדוברות המשטרה, "אין לנו כל כוונה לאשר או להכחיש פרטים הנוגעים לעצם החקירה ולגרסת החשודים, המשך חקירתם והבאתם לבית המשפט יהיה על בסיס שיקולי חקירה ענייניים בלבד".

על פי גורמים בתעשיית המוזיקה, שמכירים את הנפשות הפועלות, יחסי המין עם הקטינות נערכו לכאורה במסגרת "מסיבות החשק" בעולם המוזיקה הים תיכונית - המתקיימות מדי שישי בהשתתפות של עשרה עד עשרים אנשים. יחצ"ן ואיש חיי לילה מפורסם ומוכר הוא שמארגן את המפגשים, והוא כאמור נחקר הבוקר.

מדובר מסיבות קריוקי פרטיות למוזמנים בלבד שהתקיימו בביתו של גולן או בביתו של היחצ"ן. הן נהגו להתמשך עד השעות הקטנות של הלילה, נעשה בהן לכאורה שימוש בסמים קלים ואלכוהול. המוזמנים הם זמרים ואישים מוכרים בסצנת המוזיקה הים תיכונית, וגם נשים, ביניהן ייתכן שגם קטינות, שמעוניינות לפגוש את הזמרים המוכרים. ככל הנראה בכניסה לאותן מסיבות מופקדים הטלפונים הניידים של האורחים, בטענה של ניסיון למנוע תיעוד של הזמרים שרים.

החוק בנוגע לקיום יחסי מין עם קטינות נחלק לשניים. קיום יחסי מין עם נערה מתחת לגיל 14, אף בהסכמתה, נחשב לאונס. אם מדובר בנערה בגילים 16-14, אשר מסכימה לקיום יחסי המין, הדבר עשוי להיחשב לעבירה של בעילה בהסכמה. החוק קובע כי יחסי מין כאלה, חוקיים אם הקטינה נשואה. העונש במקרה זה הוא עד חמש שנות מאסר. החוק גם מתייחס למצבי תלות שונים, דוגמת מטפל שמקיים יחסי מין עם מטופלת מעל גיל 16, או אדם שמקיים יחסי מין עם אישה מעל גיל 18, בהסכמתה, תוך ניצול יחסי מרות או הבטחת שווא לנישואין.

מטרת החוק היא למנוע מצב שגברים מבוגרים מנצלים קטינות, ולכן הוא אינו מיושם במקרים של קשרים רומנטיים בין נערים באותו הגיל. מקרה בולט של הרשעה בעבירה של בעילה אסורה היה בשנת 2008, אז הורשע העיתונאי והסופר יעקב העליון בבעילה אסורה בהסכמה, לאחר שביצע מעשים מיניים בנערה בת 14. העליון, שגם הורשע בביצוע מעשים מגונים באחותה של הקטינה, נידון לשנת מאסר.

(עדכון ראשון - 12:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully