וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' על גולן: "גועל נפש וסלידה מוסרית"

אף שהוא בחזקת חשוד, תקפה יו"ר העבודה את גולן שלכאורה שכב עם שתי קטינות. "ניצל את חולשתן לסיפוק צרכיו", כתבה והוסיפה: "מי שקשה לו לחשוב על הקורבן שיחשוב על הבת שלו"

צילום: שלומי גבאי, דוד קורן, דניאל בוק, טל אנגלנדר, נועם אשל; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

הסערה בעקבות חקירתו של איילן גולן בחשד לבעילת קטינות חוצה גבולות ומגיעה גם לזירה הפוליטית: יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה), הביעה היום (רביעי) זעזוע מהניצול לכאורה של נערות צעירות על ידי הזמר המפורסם וקרובים לו. בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה כתבה יחימוביץ' כי פרט לעניין הפלילי שעולה מהפרשה היא חשה "גועל נפש אישי וסלידה מוסרית ממנו ומפמלייתו". יתרה מכך, היא הוסיפה כי מי שנפגעו יותר מכל הן הקטינות המעורבות ומשום כך היא מרגישה "צביטה גדולה בלב".

"ראיתי עכשיו ראיון עבר שבו הוא (גולן) מדבר ברגישות חשופה על מחשבות קשות שחולפות בראשו, שאולי יום אחד בעתיד הוא ייכנס לקניון ואף אחד לא יזהה אותו", כתבה יו"ר העבודה, "חבל שחלק קטן מהרגישות הזאת לא נשמר בלבו כש'סופקו' לו על פי החשדות נערות צעירות לשימושו האישי".

סיקור מיוחד: סקנדל בעולם הזמר

אף שגולן עדיין בחזקת חשוד, אך אולי משום החומרה שבחשדות נגדו, בחרה יחימוביץ' להטיח בו מילים קשות. "גם לי עוברות בראש מחשבות קשות. על הניצול, אטימות הלב, הציניות, ההתייחסות לילדות האלה כאילו היו חפץ לשימוש, הספסור בהן, הבהמיות שבחוסר המודעות המוחלט לכך שמדובר בניצול חולשתן, כשהן מובלות לספק את צרכיו של אדם שהן מעריצות".

חסרי בושה

היא הוסיפה כי אתמול הייתה בכינוס בבית הספר עירוני א' בתל אביב לרגל סיכום מסע התלמידים לפולין בה השתתפו בתה ובני שכבתה. "הסתכלתי על בנות ה-18, שאת חלקן אני מכירה מאז שהיו בגן. חשבתי על מה שהתרחש בחצרו של 'הזמר המפורסם', עם בנות צעירות עוד הרבה יותר. כמה הן שבריריות ופגיעות – גם כשהן חכמות ומצחיקות, וכאילו בטוחות בעצמן".

היא יצאה נגד המגוננים על גולן שעשו בין היתר שימוש בנימוקים "חסרי בושה" לפיהם הנערות "הביאו את זה על עצמן". "זו דרכו של עולם? אז מה? דרכו של עולם הייתה גם עבדות, ונפטרנו מהעבדות. על זה ש'ככה זה אצל גברים' - איזה שטויות! ברור שרוב הגברים הם אנשים מוסריים. על זה שאולי הן היו 'פרובוקטיביות', זה כבר מאוד מקומם – כי נשים וקטינים הם קרבנות לתקיפה ולניצול בשיעורים דומים, בלי שום קשר ללבוש ולהתנהגות, גם כשגופן מכוסה כליל כולל רעלה", הבהירה.

"אולי קשה לתפוס את מה שכל אישה יודעת, ובמיוחד נשים צעירות: את המשמעות הטורדנית והמאיימת של להיות חשופה פעמים רבות מדי להטרדה, לניצול, שלא לדבר על אלימות מינית ממש. מי שקשה לו לחשוב על הקורבן, שיחשוב על הבת שלו, או על כל אישה אחרת שיקרה ללבו".

עוד באותו נושא:
מאיה בוסקילה על אייל גולן: ”עליהום מנופח”
מסרונים ותיק לואי ויטון: הראיות נגד גולן ואביו
מרגול על גולן: ”חמד של בחור, הוא כבן לי”. צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully