וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: השליך רימון על בית זוגתו של אביו בגלל ירושה

20.11.2013 / 17:53

בנו של תעשיין בכיר נעצר בחשד למעורבות בהשלכת רימון רסס לעבר ביתה של הידועה בציבור של אביו המנוח, לאחר שזו זכתה במחצית הירושה. עורך דינה: "קריאת תיגר על הכרעת הדין"

בן של תעשיין בכיר מצפון הארץ נעצר אתמול (שלישי) בחשד למעורבות בהשלכת רימון רסס לעבר ביתה של הידועה בציבור של אביו המנוח. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא מאבק משפטי ארוך סביב הירושה שהותיר אחריו איש העסקים שהלך לעולמו לפני כשנה. בית משפט השלום בטבריה האריך בארבעה ימים את מעצרו של הבן.

תחילתה של הפרשה הסבוכה לפני כשנה. עשר שנים אחרי מותה של אשתו הראשונה ואם שלושה מילדיו, הלך לעולמו גם איש העסקים הוותיק ועתיר הנכסים. מלבד ארבעת ילדיו והידועה בציבור שלו, הוא הותיר אחריו מפעל גדול בצפון אותו החזיק בשותפות עם בעלי עסקים מוכרים מאוד, מרכזים מסחריים, חברות הייטק קטנות ועשרות נכסי נדל"ן נוספים ברחבי הארץ.

זמן קצר אחרי לכתו, החל קרב ירושה בין ילדיו מנישואיו הראשונים לבין הידועה בציבור שלו ואם בתו הקטינה, ששימשה בעבר מזכירה במפעל הגדול. במשך חודשים ניהלו ילדיו מנישואיו הראשונים מאבק משפטי נגד בת זוגו, על עצם הגדרתה כידועה בציבור, הגדרה אשר על פי דין מעניקה לה זכות לקבלת חלק מירושת בן זוגה המנוח.

"הטלת טרור על אישה שזכתה בירושה"

בתום המשפט, שהתנהל בדלתיים סגורות, פסק בית המשפט כי הידועה בציבור ובתה הקטינה יקבלו מחצית מהירושה הנאמדת בשווי עשרות רבות של מיליוני דולרים. כמה שבועות אחרי מתן פסק הדין, באחד מלילות חודש אוגוסט, הושלך רימון רסס לעבר ביתה של הידועה בציבור, המתגוררת ביישוב קטן בצפון. בנס, לא היו נפגעים בנפש אולם לביתה ולרכבה נגרם נזק. בתום שלושה חודשים של חקירה, עצרה אתמול המשטרה את אחד מבניו של המנוח מנישואיו הראשונים בחשד למעורבות באירוע.

הידועה בציבור סירבה להתייחס לפרשה ואמרה כי כל הנזקים תוקנו וכי היא ובתה מנסות להותיר את הצלקות מאחוריהן. עורך הדין בועז קראוס, יו"ר ועדת הירושה בלשכת עורכי הדין ומי שייצג את הידועה בציבור במשפט, התייחס לאירוע בחומרה רבה. "מדובר באירוע חמור ואם החשדות יתבררו נכונים, אז זה חמור שבעתיים", אמר בשיחה עם וואלה! חדשות. "אם אכן יתברר כי בנו של המנוח היה מעורב בביצוע העבירה הקשה, זו תהיה קריאת תיגר על הכרעת בית המשפט והטלת טרור על הלקוחה שלי שזכתה בירושה בדין. צריך לכבד כל פסק דין ואני מקווה מאוד שהמשטרה תגלה מי עמד מאחורי ניסיון הפגיעה הזה בלקוחה שלי".

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

עוד בפלילים:
הותר לפרסום: אייל גולן הוא הזמר המעורב בפרשת הקטינות
קובי פרץ נאשם בהעלמת הכנסות ואיומים: "העד שקרן"
מכה למשטרה: שלום דומרני ישוחרר למעצר בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully