וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק טילים: פאג'ר וסג'יל - גורי האריות מעזה

ארבע שנים לאחר שהוריהם הוברחו לעזה על ידי חמאס - זוג גורי אריות נולדו בפארק שעשועים בבית לאהיא. הזרוע הצבאית של חמאס פרסמה בטוויטר: "האריות יעלו חיוך על ילדי עזה"

שני גורי אריות הגיחו ביום שני האחרון לאוויר העולם בפארק השעשועים "ביסאן" שבבית לאהיא, בצפון רצועת עזה. רשויות חמאס ברצועה הכריזו היום כי הגורים הקטנים זכו לשמות "פאג'ר" – על שם הרקטות שנורו לשטח ישראל במהלך מבצע "עמוד ענן" – ו"סג'יל" – חימר בערבית, לפי השם שקיבל סבב הלחימה בקרב לוחמי חמאס, "מבצע אבני חימר". הם נולדו ימים בודדים לאחר יום השנה הראשון למבצע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נולדו ימים בודדים לאחר יום השנה למבצע עמוד ענן. הגורים פג'ר וסג'יל/מערכת וואלה, צילום מסך

"הלביאה ילדה שני גורים, זכר אחד ונקבה אחת", ביסר נאהד אל-מג'דוב, מנהל פארק השעשועים, שהוקם על ידי משרד הפנים של חמאס ברצוע עזה. "זו הפעם הראשונה שאריות נולדו ברצועת עזה", הוסיף. לדבריו, ההורים הוברחו ממצרים לפני כארבע שנים.

"למרות המצור הלא צודק של ישראל, פלסטינים הצליחו להבריח שני אריות, על מנת להעלות חיוך על ילדי רצועת עזה", פרסמה הזרוע הצבאית של חמאס בחשבון הטוויטר שלה לאחר הברחת האריות. הודעה נוספת שפורסמה היום בדבר לידתם של הגורים בפארק השעשועים גררה תגובה מצד פעיל למען זכויות בעלי חיים, שתהה "מדוע אתם משאירים אריות בכלוב?". בתגובה, הקומיקאית הפלסטינית-אמריקנית מייסון זיאד צייצה: "עזה כולה היא כלוב".

לקריאה נוספת
תיעוד: כך פועל "צוות מנהרות הטרור" של חמאס
בעזה חגגו שנה לעמוד ענן; "הפיצוץ מול ישראל קרב"
נתניהו באוגדת עזה: "ירידה של 98% בירי הרקטות"

(עדכון ראשון: 22:58)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"מדוע האריות בכלוב?". שני דורות של אריות ברצועת עזה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully