וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד עירייה בבירה טוען שהוכה ברחוב; החשוד מכחיש

אמנון סולימני, נהג משאית זבל, טוען כי הותקף באלימות על ידי רוכב אופנוע, רק משום שחסם את הכביש ברחוב. "זה נראה כמו לינץ'", אמר בנו. החשוד טוען: פעלתי מהגנה עצמית

מלחמת גרסאות בין שני מעורבים בתקרית אלימה בירושלים: אמנון סולימני, נהג משאית זבל מטעם העירייה, טוען כי הותקף היום (שני) על ידי רוכב אופנוע שעסק אותה שעה בחלוקת עיתונים. זאת, משום שהוא חסם עם משאיתו את הרחוב. ואולם רוכב האופנוע מכחיש מצדו בתוקף את טענותיו של סולימני, וטוען: הוא זה שהיכה אותי.

האירוע החל הבוקר בשכונת גבעת שאול בבירה, בעת שסולימני, בן 61, נכנס עם משאיתו לאחד הרחובות כדי לפנות את פחי הזבל שמחוץ לבתי המגורים. רוכב האופנוע נכנס באותו זמן בדיוק לאזור, על מנת לחלק את עיתוני הבוקר, אך נמנע ממנו להתקדם משום שהמשאית חסמה את הכביש. בין השניים התפתח ויכוח, וזה נגרר תוך זמן קצר לאלימות. "הוויכוח התלהט עד שרוכב הקטנוע היכה אותו מכות רצח, השאיר אותו על הרצפה וברח", אמר בזעם אורן, בנו של סולימני. "כל הפנים של אבא שלי חבולות, הוא נראה כמו אחד שעשו בו לינץ'".

רוכב האופנוע נעצר ונחקר. מהמשטרה נמסר כי בחקירתו הוא טען שדווקא נהג המשאית הוא זה שהפעיל אלימות כלפיו, וכי הוא היכה אותו בחזרה רק מתוך הגנה עצמית. לכן נלקח גם סולימני לתחנת המשטרה, והשוטרים מנסים כעת לפתור את התעלומה.

לקריאה נוספת:
"מנהל בארקיע שבר לי אצבע בשדה התעופה בפריז"
אישה מרחובות נפצעה באורח אנוש - בעלה נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully