וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מרחובות נפצעה באורח אנוש - בעלה נעצר

4.11.2013 / 11:18

אישה כבת 60 פונתה לבית החולים קפלן אחרי שעברה החייאה וכשהיא סובלת מחבלה בראשה. בעלה טען בחקירתו כי הוא התעורר ומצא אותה שרועה על הרצפה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

אישה כבת 60 מרחובות פונתה הבוקר (שני) לבית החולים קפלן ברחובות כשהיא במצב אנוש, ועם חבלת ראש. בעלה נעצר בחשד למעורבות במקרה, אולם לא ברור עדיין אם הוא תקף אותה או שמא היא נפלה ונחבלה.

בשעת בוקר נקרא צוות מד"א לדירה ברחוב שבזי בעיר. במקום אותרה האישה כשהיא מחוסרת הכרה וכשהיא עם חבלות על גופה. הצוות ביצע בה החייאה ופינה אותה לבית החולים.

בן זוגה של האישה שהיה במקום, ושככל הנראה היה בגילופין, נעצר לחקירה. הבעל טען בחקירתו שכשהוא התעורר הוא מצא את אשתו על הרצפה. לדבריו, הוא יצא לשכנים ודפק על דלתותיהם כדי להשיג עזרה. בהמשך היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, כדי לאפשר את המשך חקירתו.

בסוף החודש שעבר נעצר אבנר טווק בן ה-49 בחשד שרצח את זוגתו לשעבר נאוה חן בתל מונד. הוא אותר רק יומיים אחרי הרצח כשהוא מסתתר באשקלון. עם זאת, ואף שמעצרו הוארך, במשטרה מתקשים לגבש ראיות נגדו לשם הגשת אישום בגין רצח. גורם במשטרה המעורה בפרטי החקירה אמר לוואלה! חדשות בשבוע שעבר כי הקושי הקיים בתיק החקירה נובע מכך שאין ראיות פיזיות שיצביעו על כוונת תחילה במעשיו של טווק, וכן בשל אופן התנהלותו בתקופה שקדמה למקרה. התמונה די ברורה, אבל לא בטוח שיתאפשר להגיש כתב אישום בגין רצח", הסביר הגורם. לדבריו, "אין עדים או ראיות ממשיות למה שהיה במקום. כמו כן לא מדובר במקרה של בן זוג אלים שנהג לאיים עליה".

לקריאה נוספת:
החשוד ברצח נאוה חן לא יואשם ברציחתה?
האם עלתה לקבר ילדיה שנרצחו: ”תשמרו על עצמכם”
דקר למוות את אשתו כי לגלגה על גודל איבר מינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully