וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עלתה לקבר ילדיה שנרצחו: "תשמרו על עצמכם"

שלומי גבאי

18.10.2013 / 11:01

קרובי משפחה וחברים נכחו בטקס גילוי המצבה של הילדים עדן ויהב גור, שנרצחו בידי אביהם שהתאבד. האם ביקשה מחברתה להקריא מהספד שכתבה: "איך קרה שאבא כל כך כעס על אמא?"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

עשרות בני אדם השתתפו הבוקר (שישי) בטקס גילוי המצבה של הילדים עדן (4) ויהב (5) גור, שנרצחו על ידי אביהם אלי גור - אשר התאבד לאחר המעשה. זעקות שבר נשמעו במהלך הטקס מצד רבים מהנוכחים, מה שגבר כאשר מיכל, חברתה של האם, רונית, קראה מהספד שכתבה האם, אשר לא יכלה לאזור כוחות ולהקריאו. "הסתכלנו השבוע על התמונות שלכם", אמרה, "ילדים קטנים, רכים, טהורים, מחייכים. לא הבנו איך זה קרה, איך קרה שאבא כל-כך כעס על אמא".

גילוי המצבה של עדן ויהב גור, שהושלכו מגג בניין בידי אביהם. שלומי גבאי
קולות שבר פילחו את הדממה בבית העלמין. גילוי המצבה, הבוקר/שלומי גבאי

"התדהמה התחלפה בעצבות גדולה, זו כבר עובדה. אף שוטר לא ידפוק בדלת ויגיד 'סליחה, נפלה טעות'", המשיכה מעל קברי הילדים בבית העלמין ביישוב גן יאשיה בעמק חפר. "המשחקים שלכם נשארו יתומים. הפיג'מה, האופניים וארגזי הבגדים שנארזו בדיוק לפני שנה, בחורף הקודם, וחיכה לחורף הקרוב", הוסיפה, וביקשה בשם האם: "תשמרו על עצמכם".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גליו המצבה של עדן ויהב גור, שהושלכו מגג בניין בידי אביהם. שלומי גבאי
טקס גילוי המצבה, הבוקר/שלומי גבאי

כבר בתום השבעה סיפרו חבריה של האם על ההתמודדות עם המצב החדש שנכפה עליה, ועל הסיוע שהיא מקבלת. "היא די חזקה, ואני מקווה שבעקבות סיום השבעה לא תהיה נפילה במצבה. בחמשת הימים הראשונים היא רק בכתה ולא תקשרה, אבל לאחר מכן זה השתפר", סיפר אחד מחברי המשפחה. לדבריו, "עד עכשיו היא הייתה עטופה כל העת בחברים ובני משפחה, וזה עזר. אך כעת מתחיל המאבק האמיתי לחזרתה לחיים", הוסיף.

"אנחנו נמשיך לעטוף אותה ולסייע לה בכל מה שתצטרך", הבטיח. עם זאת, כעת, משיתחיל הבית להתרוקן ממנחמים, יודעים הכל כי הקושי הגדול של האם יבוא לידי ביטוי. "כולנו מקווים שהיא תצלח את המשימה הקשה הזו, וזה יהיה קשה הרבה יותר עכשיו", אמר.

עוד בנושא
האם ספדה לעדן ויהב: "מקווה שלא הבנתם מה קורה"
לפני הרצח, יהב כתב לאביו: "שנה טובה, שלא תמות"
אב חטף ילדיו מהאם והשליכם אל מותם מגג בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully