וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בליגת הכדורסל?

17.11.2013 / 13:04

ליאור אליהו, השחקן הישראלי מספר אחת בליגה עורק ממכבי תל אביב להפועל ירושלים. האם מכבי היא כבר לא האופציה הראשונה בליגת הכדורסל עבור שחקנים צעירים? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שערוריית הזמר והקטינות: מלחמת האשמות במשפחתו של הזמר על רקע חשדות למעורבותו של קרוב משפחה של הזמר בשידול קטינות להגיע אל "מסיבות החשק". איך משפיע וישפיע בעתיד פרסום הפרשה על הקריירה ותדמיתו של הזמר? ממכירות הכרטיסים, ההשמעות ברדיו ועד מה שניתן ללמוד ממפורסמים אחרים שהסתבכו בפרשיות מין עם קטינות.

פרנסואה הולנד בישראל: נשיא צרפת בביקור ראשון בארץ הדגיש בקבלת הפנים את מחויבות צרפת למען שלומה וביטחונה של ישראל. הנשיא פרס הודה להולנד על המדיניות התקיפה שהציגה צרפת בשיחות הגרעין. אבל כעת מסתמן כי צרפת עתידה לזנוח את העמדה הבלתי מתפשרת שלה בסבב השיחות השלישי שייחל השבוע. אמיר תיבון, הכתב המדיני של וואלה! מדווח מבן גוריון.

אחרי בר רפאלי, האם משכית היא השגרירה החדשה שלנו בעולם? בית האופנה הישראלי המיתולוגי "משכית" מתחבר לטרנד של בתי האופנה הרדומים שחוזרים לחיים ומשיק קולקציה חדשה. בניגוד למותגים ישראלים אחרים משכית מתכוון גם הפעם לייצר אופנת עילית ישראלית ים תיכונית בעבודת יד. האם הקאמבק יצליח?

התחזית: היום הטמפרטורות ללא שינוי, מחר ירידה נוספת במידות החום והן יהיו נמוכות מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully