וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צרפת בישראל: "גרעין איראני - סכנה לעולם"

17.11.2013 / 12:55

נשיא צרפת נחת היום בישראל על רקע פתיחת הסבב השלישי של שיחות המו"מ בין המעצמות לאיראן. בירושלים מרוצים מהעמדה התקיפה של הצרפתים בשיחות בז'נבה אך כעת מסתמן כי צרפת עשויה לתמוך בהסכם המתגבש. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

שערוריית הזמר והקטינות: מלחמת האשמות במשפחתו של הזמר על רקע חשדות למעורבותו של קרוב משפחה של הזמר בשידול קטינות להגיע אל "מסיבות החשק". איך משפיע וישפיע בעתיד פרסום הפרשה על הקריירה ותדמיתו של הזמר? ממכירות הכרטיסים, ההשמעות ברדיו ועד מה שניתן ללמוד ממפורסמים אחרים שהסתבכו בפרשיות מין עם קטינות.

מהפך בליגה הכדורסל? ליאור אליהו, השחקן הישראלי הכי טוב בליגה, לא משחק במכבי תל אביב. הקפטן של מכבי תל אביב שנמצא בשיא הקריירה שלו, ישחק בשלוש השנים הבאות – דווקא ביריבה המתעשרת, הפועל ירושלים. זה מאוד חריג: מכבי בדרך כלל מרכזת אצלה את השחקנים הכי טובים בליגה ומקפידה שלא להשאיל אותם לקבוצות היריבות. האם ליגת הכדורסל הישראלית משתנה?

אחרי בר רפאלי, האם משכית היא השגרירה החדשה שלנו בעולם? בית האופנה הישראלי המיתולוגי "משכית" מתחבר לטרנד של בתי האופנה הרדומים שחוזרים לחיים ומשיק קולקציה חדשה. בניגוד למותגים ישראלים אחרים משכית מתכוון גם הפעם לייצר אופנת עילית ישראלית ים תיכונית בעבודת יד. האם הקאמבק יצליח?

התחזית: היום הטמפרטורות ללא שינוי, מחר ירידה נוספת במידות החום והן יהיו נמוכות מהרגיל בעונה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully