וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם במשפחת הזמר על קרוב משפחה שחשוד ששידל הצעירות

17.11.2013 / 16:20

בני המשפחה והזמר עצמו, שחשוד בקיום יחסי מין עם קטינות, מאשימים את קרוב המשפחה בכך שהביא את הנערות למסיבות שבהן התרחשו לכאורה היחסים וכן שימוש בסמים. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

בימים האחרונים מתנהלים חילופי האשמות קשים בין קרובי משפחתו של הזמר המפורסם, שחשוד בקיום יחסי מין עם קטינות - אשר הצעירה מבין המתלוננות בת 14. במרכז ההאשמות נמצא קרוב משפחה אשר לפי החשד שידל את הצעירות להגיע לאותם ערבי קריוקי שבהם נעשה גם שימוש בסמים. בשל הביקורת עליו, עזב קרוב המשפחה את מרכז הארץ בסוף השבוע האחרון ונסע לצפון.

הזמר המפורסם, מצדו, מקפיד כלפי חוץ לא להתבטא נגד קרוב משפחתו, אך בסביבתו מספרים כי הוא זועם עליו. מהדורת וואלה! חדשות בדקה כיצד השפיע עד כה, וישפיע בעתיד, פרסום הפרשה על הקריירה ועל תדמיתו של הזמר. החל ממכירות הכרטיסים להופעותיו וכלה בהשמעות שיריו בתחנות הרדיו.

עוד במהדורה:

פרנסואה הולנד בישראל: נשיא צרפת בביקור ראשון בארץ הדגיש בקבלת הפנים את מחויבות צרפת למען שלומה וביטחונה של ישראל. הנשיא פרס הודה להולנד על המדיניות התקיפה שהציגה צרפת בשיחות הגרעין. אבל כעת מסתמן כי צרפת עתידה לזנוח את העמדה הבלתי מתפשרת שלה בסבב השיחות השלישי שייחל השבוע. אמיר תיבון, הכתב המדיני של וואלה! מדווח מבן גוריון.

מהפך בליגה הכדורסל? ליאור אליהו, השחקן הישראלי הכי טוב בליגה, לא משחק במכבי תל אביב. הקפטן של מכבי תל אביב שנמצא בשיא הקריירה שלו, ישחק בשלוש השנים הבאות – דווקא ביריבה המתעשרת, הפועל ירושלים. זה מאוד חריג: מכבי בדרך כלל מרכזת אצלה את השחקנים הכי טובים בליגה ומקפידה שלא להשאיל אותם לקבוצות היריבות. האם ליגת הכדורסל הישראלית משתנה?

אחרי בר רפאלי, האם משכית היא השגרירה החדשה שלנו בעולם? בית האופנה הישראלי המיתולוגי "משכית" מתחבר לטרנד של בתי האופנה הרדומים שחוזרים לחיים ומשיק קולקציה חדשה. בניגוד למותגים ישראלים אחרים משכית מתכוון גם הפעם לייצר אופנת עילית ישראלית ים תיכונית בעבודת יד. האם הקאמבק יצליח?

התחזית: היום הטמפרטורות ללא שינוי, מחר ירידה נוספת במידות החום והן יהיו נמוכות מהרגיל בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully