וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 11 נאזק ותרנגולת מתה נקשרה לצווארו

זוג הורים מאמצים מצפון קרוליינה נאשמים בהתעללות בבנם, לאחר שנמצא אזוק בקרסולו למרפסת בביתו כשתרנגולת מתה קשורה לצווארו. "מטריד שמישהו מסוגל להתייחס כך לילד"

מקרה קשה של התעללות בילד נחשף בסוף השבוע בארצות הברית: כתב אישום הוגש ביום שישי האחרון נגד שני הורים מאמצים מצפון קרוליינה, לאחר שבנם החורג בן ה-11 נמצא אזוק בקרסולו למרפסת ביתם כשתרנגולת מתה קשורה לצווארו. לדברי גורמי אכיפת החוק במחוז יוניין, האם, וונדה סו לארסון, בת 57, והאב, דוריאן לי הרפר, אף הוא בן 57, נאשמים בהתעללות ובגרימת חבלה לבנם וכן בכליאתו.

לארסון, עובדת סוציאלית בהכשרתה, המשמשת מפקחת על שירותי הרווחה במחוז, נעדרה מביתה בשעה ששוטר מקומי גילה את בנה אזוק למרפסת. ואולם היא נאשמת בשותפות לדבר עבירה. "זה פשוט מזעזע", אמר אתמול מפקד המשטרה רוני וויטקר לעיתונאים. "זה פשוט מטריד שמישהו מסוגל להתייחס כך לילד".

לפי שעה לא ברור מדוע נאזק הילד ומדוע נעשה שימוש בתרנגולת המתה, שכן המשטרה סירבה למסור פרטים נוספים מחקירת האירוע. ואולם נמסר כי ההורים נאשמים גם בהתעללות בבעלי חיים, וזאת על סמך מצבן של חיות המחמד שהתגלו בביתם. יצוין כי לזוג ארבעה ילדים מאומצים נוספים, בני שמונה, תשע, שלוש עשרה וארבע עשרה. לדברי גורמי אכיפת החוק, כל חמשת הילדים נלקחו על ידי שירותי הרווחה והועברו לטיפול הרשויות.

לקריאה נוספת
זוועה בארה"ב: שרפה במצית את איבר מינו של בנה
ארה"ב: סערה גזענית סביב פרסומת לדגני בוקר
תיעוד: ראש עיריית טורונטו מאיים ברצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully