וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מחריד: פגע באישה - ודרס אותה שוב במכוון

בסרטון המצמרר נראה איש עסקים מצפון רוסיה דורס את האישה עם ארבעת הגלגלים, ככל הנראה כדי שלא תעיד נגדו. מחאה נרחבת התעוררה לאחר שהחשוד שוחרר מבלי שעמד לדין

צילום: יוטיוב, עריכה: יותם בן-דוד

טעות אנוש או מעשה פלילי מכוער במיוחד? ברשתות החברתיות פורסם ביום רביעי האחרון תיעוד מחריד מרוסיה. נהג שפגע בשני הולכי רגל בלילה גשום נראה בסרטון דורס את אחת מהם, ככל הנראה כדי שזו לא תעיד נגדו. התאונה אירעה בעיר וורקוטה שבצפון המדינה בארבעה באוקטובר, אולם התיעוד המצמרר פורסם רק השבוע, והביא למחאה נרחבת נגד הנהג, איש עסקים מקומי בן 32.

תיעוד: נהג פגע בהולכת רגל וביצע בה "וידוא הריגה". צילום מסך
הודות לטיפול הרפואי המהיר, האישה שנדרסה לא מתה מפצעיה. מתוך הסרטון שהופץ ביוטיוב/צילום מסך

בתיעוד נראה הנהג, שנסע ב"כיכר השלום" בעיר, מעיף את הולכי הרגל כמה מטרים קדימה, ואז עוצר במקום. כעבור שניות ספורות, לאחר שהבחין כי האישה זזה מעט, הוא המשיך בנסיעה ודרס אותה עם ארבעת הגלגלים של ג'יפ ה-BMW שבו נהג. אחר כך הוא נמלט מזירת האירוע. במצלמות האבטחה נראית מכונית אחרת מגיעה למקום אחרי כמה שניות, ונוסעיה יוצאים להגיש עזרה לפצועים. לפי כלי התקשורת המקומיים, האישה שנדרסה ספגה שברים באגן, בצלעות וכן סבלה מזעזוע מוח, אולם הודות לטיפול הרפואי שקיבלה במהירות, לא מתה מהפגיעה.

הנהג שנחשד בפגיעה נעצר אחרי זמן מה ונפתחה נגדו חקירה פלילית. הוא אף נכלא לשלושה ימים, אולם בסופם שוחרר לביתו ללא עונש ממשי. דוברת המשטרה המקומית אמרה כי המשטרה כלל לא ידעה על הדריסה המכוונת עד אשר הגיע לידיה התיעוד. לדבריה, החשוד טען כי היה בהלם לאחר התאונה וכי לא הבחין באישה כשדרס אותה. גם שני הקורבנות לא ציינו את דבר הפגיעה השנייה. כעת מחפשת המשטרה אחר סרטונים של מצלמות אבטחה נוספות מהסביבה, שבעזרתם יוכלו אולי ללמוד עוד על נסיבות התקרית.

עוד חדשות מהעולם:
הפאדיחה של המתורגמנית בדיון נגד ישראל באו"ם
אישה במוות מוחי ילדה תינוק בריא - ומתה
צפו: שדדו תכשיטים בשווי 100 אלף פאונד - וננעלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully