וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: שחקני פורנו יחוייבו ללבוש משקפי מגן?

הצעת חוק חדשה בקליפורניה עומדת לחולל מהפכת בריאות בתעשיית סרטי הסקס ותחייב שחקנים ללבוש אמצעי מיגון מיוחדים, כמו משקפיים מיוחדים להגנה על העיניים

טכנאיות מעבדה סקסיות עומדות להיות הדבר הכי חם בסרטי פורנו? זה יהיה המצב, ככל הנראה, אם תעבור בקליפורניה הצעת החוק ל"בריאות העובדים" החדשה, שתחייב בין היתר שחקנים בסרטי פורנו ללבוש אמצעי מיגון מיוחדים, דוגמת משקפי מגן.

על פי הדיווח בניו יורק דיילי מייל, הצעת החוק AB 640, הנמצאת כעת באישור הסנאט האמריקאי, תאסור על שפיכת זרע על אברי גוף חשופים, כמו למשל על הפנים או על אברי המין, וגם תחייב את המשתתפים בסרט ללבוש "ציוד מגן" על העיניים.

אם תאושר הצעת החוק היא תחייב לבישת "ציוד מגן אישי" בכדי למנוע מגע של נוזלי גוף או דם עם העיניים, העור או אברי המין.

ההצעה מגיעה שנה לאחר שחוקק החוק המחייב לבישת קונדומים בזמן צילום יחסי מין מלאים במחוז לוס אנג'לס, בכדי למנוע הפצה של מחלות מין.

מבקרי החוק ההוא טענו אז, בצחוק, כי השלב הבא יהיה לבישת חליפות מגן ומשקפי גומי בזמן צילום סצינות מין. מסתבר שהשלב הזה אכן הגיע. הצעת החוק המתוקנת שנידונה בימים אלה היא מקיפה ומחמירה הרבה יותר, כאמור.

שני שחקנים בתעשיית המין, ג'סיקה דרייק וג'יימס דין, יצאו במחאה נגד הצעת החוק החדשה ופרסמו סרטון המציג אותם מצלמים סרט פורנו על פי החוקים החדשים, תחת פיקוח של מפקח בריאות, בסיומו נחנק השחקן מאמצעי מיגון מפני העברת מחלות במין אוראלי.

סרטון המחאה נגד החוק החדש - כך יראה סרט פורנו?

לעומתם, ישנם מספר שחקנים שהביעו תמיכה בחוק שיחייב אותם ללבוש קונדומים, אולם ציינו כי החוק צריך להיות התנדבותי ולא מחייב וכי ההחלטה צריכה להיות של המשתתפים בסרט ולא של המחוקק.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully