וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בארה"ב: המטפלת נטרפה, ולא ברור על ידי מי

רנה רדזיוון בת ה-36 הותקפה על ידי אחד מעשרות חתולי הבר בשמורת הטבע שבה עבדה באורגון. "היא ידעה מה היא עושה, אבל ככל הנראה נעשתה טעות", סיפר אחד המנהלים

אסון באורגון שבארצות הברית: רנה רדזיוון, עובדת בשמורת הטבע WildCat Haven המשמשת בית לעשרות חתולי בר מסוגים שונים, הותקפה על ידי אחת החיות בשעה שטיפלה בה. המקרה הטרגי אירע שלשום (שבת) בלילה, אולם עד כה לא פורסם איזו מהחיות בשמורה היא שאחראית לתקיפה הקטלנית. באתר האינטרנט של השמורה נכתב כי היא מאכלסת למעלה מ-60 חתולי בר שננטשו או שספגו התעללות, ובכלל זה פומות, לינקסים וטיגריסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"הקשר שלה עם החיות היה מדהים". רדזיוון/מערכת וואלה, צילום מסך

"הקשר שלה עם חתולי הבר היה מדהים", סיפר ל"אורגוניאן" ג'ים קליבה, חבר בהנהלת השמורה. לדבריו, רדזיוון בת ה-36 "ידעה בדיוק מה היא עושה, אבל ככל הנראה נעשתה טעות, שאינני יודע מהי". קליבה ציין כי רדזיון, תושבת העיר פורטלנד, עבדה עם כל סוגי החיות שבשמורה. "בעלי החיים הכירו אותה", אמר, "היא הייתה אחד האנשים הכי טובים שהכרתי".

השריף המחוזי רוברט וורפס הודיע כי החיה התוקפת, שזהותה לא פורסמה כאמור, הושמה בכלוב לאחר התקרית. הוא הסביר כי השוטרים וגורמי ההצלה התקשו להגיע לזירה בשל הצורך לנווט את דרכם בכביש צר וחשוך. וורפס אף ציין כי אנשי הביטחון שהוזעקו לשמורה חששו מעשרות חיות הטרף השורצות בה. "הם הרגישו שזה מקום מסוכן להיות בו", אמר. לדבריו, המסורה הייתה מתה בשעה שהשוטרים איתרו אותה.

קוגאר, אריה הרים, שנצפה במדינת אורגון בארה"ב, אפריל 2006. AP Photo/Oregon Department of Fish and Wildlife, File, AP
עשרות חיות טורפות מתגוררת בשמורה, בהן פומות/AP, AP Photo/Oregon Department of Fish and Wildlife, File

לפני כחודש וחצי אירע מקרה מחריד אחר בגן חיות בעיר מינסטר שבצפון-מערב גרמניה. מטפל שנכנס לכלוב הטיגריסים על מנת להאכיל אותם, הותקף על ידי אחד מהם ונהרג במקום, לעיני המבקרים ההמומים. מנהל גן החיות סיפר כי האיש בן ה-56 השאיר את אחת הדלתות הפנימיות במתחם פתוחה, בניגוד לכללים, והניח כמה פיסות בשר שנועדו לשמש ארוחה עבור שני טיגריסים סיביריים המתגוררים שם. לפתע, בעודו מתכופף, התנפל אחד מהם על המטפל ונשך אותו בצווארו. כתוצאה מכך, הוא מת במקום.

לקריאה נוספת:
המטפל השאיר דלת פתוחה – הטיגריס זינק והרג אותו
יצאה לשירותים בקרקס - ומצאה טיגריס ענק
זוועה בנפאל: נערה עבדה ביער ונטרפה על ידי נמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully