וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: שוטר הטריד מינית את אשת "המחבל היהודי"

יהושע בריינר

11.11.2013 / 7:45

המחלקה לחקירות שוטרים הורתה להעמיד לדין משמעתי חוקר ממחוז תל אביב, שלטענת רבקה טייטל התבטא כלפיה בגסות כמה פעמים. במקביל לתלונה, היא הגישה תביעה על סך 120 אלף שקל

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הורתה להעמיד לדין משמעתי חוקר במחוז תל אביב, בעקבות תלונה שהגישה רעייתו של "המחבל היהודי" ג'ק טייטל ובה נטען כי החוקר הטריד אותה מינית. האירוע המיוחס לחוקר התרחש בחודש שעבר, לאחר שהתעורר חשד כי טייטל, שהורשע השנה ברציחתם של שני פלסטינים, מעורב גם בפרשת הרצח בבר-נוער בתל אביב. במסגרת החקירה בנושא זומנו חבריו של טייטל ורעייתו רבקה לחקירה במשטרת מחוז תל אביב. אלא שלדברי טייטל, במהלך החקירה איימו עליה החוקרים ואף הטרידו אותה מינית.

הארכת מעצר יעקב טייטל בבית משפט נובמבר 2009. אורי לנץ
"ההעמדה לדין היא מסר חשוב אבל לא מספק". רבקה טייטל/אורי לנץ

בין היתר נטען כי אחד השוטרים התקרב לאוזנה של טייטל והתבטא כלפיה בגסות באומרו כי היא "מעניינת את קצה הזין שלו", והוסיף בהקשר לחקירת הרצח: "כמה מעניין זה יהיה אם הבן שלך יהיה מזדיין בתחת, רק לאלוהים יש חוש הומור שכזה". בהמשך החקירה, לטענתה של טייטל, שוב התקרב אליה החוקר ואמר לה: "את נהנית מהבל הפה שלי כי מזמן לא הרגשת הבל פה של גבר". בעקבות הדברים הגישה רעייתו של הרוצח תלונה במחלקה לחקירות שוטרים, ובמקביל הגישה גם תביעת נזיקין נגד המשטרה על סך 120 אלף שקלים, בגין הטרדה מינית ולשון הרע.

יעקב טייטל יוצא מהדיון בבית המשפט, אפריל 2013. טלי מאייר
הורשע השנה ברצח שני פלסטינים. ג'ק טייטל, אפריל 2013/טלי מאייר

השבוע הודיעה מח"ש לעורך דינה של טייטל, איתמר בן גביר, כי עם סיום החקירה הוחלט להעמיד את החוקר לדין משמעתי בבית הדין למשמעת של המשטרה. "העמדת השוטר לדין משמעתי היא מסר חשוב אבל לא מספק", אמר בן גביר. "אני מקווה שהעובדה שקוראים למוטרדת רבקה טייטל לא הובילה להחלטה להעמיד לדין משמעתי ולא פלילי. בכל מקרה, נגיש קובלנה פרטית בנוסף לתביעה האזרחית כנגד השוטר", הוסיף עו"ד בן גביר.

לקריאה נוספת:
ג'ק טייטל, "המחבל היהודי", הורשע בשני מעשי רצח
שני מאסרי עולם ו-30 שנות מאסר ל"מחבל היהודי" טייטל
הפרקליטות הגיעה להסדר עם פרקליטי "המחבל היהודי"

לפניות לכתב יהושע בריינר: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully