וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך אלים בין משפחות בלוד: גבר נורה למוות

6.11.2013 / 19:23

כוחות של משטרה, משמר הגבול ומד"א הוקפצו לזירת האירוע בעיר בשל דיווח על ירי מכלי רכב חולף. גבר בשנות ה-40 נפצע אנושות ומת מפצעיו בבית החולים, ואחד נוסף נפצע קל

חשד לרצח בלוד: גבר בשנות ה-40 לחייו נהרג, ואחד נוסף נפצע באורח קל, באירוע ירי שהתרחש היום (רביעי) ברחוב סוקולוב בעיר. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום בשל דיווח על שני פצועים בתקרית – אחד באורח אנוש ואחד קל. הם פינו את האדם שנפצע אנושות לבית החולים, שם הוא מת מפצעיו. האדם שנפצע באורח קל קיבל טיפול רפואי במקום. כוחות משטרה ויחידה 101 של מג"ב הגיעו גם הם לזירת הירי, והחלו בחקירת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי הירי בוצע, ככל הנראה, על רקע סכסוך בין משפחות בעקבות הסתבכות רומנטית. לדברי תושבים ששהו סמוך למקום האירוע, ההרוג הגיע במכוניתו ממרכז העיר, וברגע שהחנה ברחוב, נורו לעברו כמה יריות מכלי רכב חולף, שנמלט מיד מהמקום. לא ברור כמה היו ברכב ממנו נורו היריות.

במהלך החודשים האחרונים אירעו כמה אירועי ירי חמורים בלוד. לפני כשלושה שבועות, בעיצומה של מערכת הבחירות לרשויות המקומיות, נורה מועמד באחת הרשימות למועצת העיר. בני משפחתו פינו אותו לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשהוא סובל מפגיעות בבטנו וברגלו, ומצבו הוגדר בינוני עד קשה. מחקירה ראשונית של שוטרי מרחב שפלה במחוז מרכז עלה כי בשעות הערב שהה האיש בבית אחת המשפחות התומכות במועמדותו למועצת העיר ברחוב הרב קוק. רעול פנים שנכנס לבית ירה לעברו שתי יריות ונמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, וחוקריה בוחנים האם לירי היה קשר לבחירות, או שמדובר ברקע אחר. שני חשודים במעשה נעצרו.

לפני כשלושה חודשים נפצע באורח קשה גבר בן 35 מירי שנפתח לעבר כלי רכב בו נסע סמוך לפסי הרכבת בלוד. הוא פונה באופן עצמאי לתחנת מגן דוד אדום בעיר. פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם מת לאחר זמן קצר מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ומעריכה כי מדובר ברצח.

לקריאה נוספת:
מועמד בבחירות למועצת לוד נורה; מצבו בינוני-קשה
חשד לחיסול באשדוד: בן 37 נורה למוות
חשד לניסיון חיסול: רוכב אופנוע נורה באמצע חולון

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully