וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול: רוכב אופנוע נורה באמצע חולון

2.10.2013 / 20:37

רוכב האופנוע, בן 27, נורה מרכב חולף ברחוב סוקולוב. הוא פונה במצב בינוני לקבלת טיפול בבית החולים עם פציעות ברגליו. הרכב ממנו בוצע הירי נמלט. עובר אורח נפצע באורח קל

רוכב אופנוע בן 27 המוכר למשטרה נורה הערב (רביעי) מרכב חולף ברחוב סוקולוב שבחולון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירת הירי ברחוב הראשי העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו, עם פציעות בפלג גופו התחתון ובמצב בינוני, לבית החולים איכילוב שבתל אביב. אדם נוסף, ככל הנראה עובר אורח, נפצע באורח קל מרסיסים ופונה לבית החולים וולפסון בחולון.

משטרת מרחב איילון פתחה בחקירת נסיבות האירוע כאשר החשד הוא שמדובר בניסיון חיסול. טרם אותרו חשודים במעשה. עדי ראייה סיפרו כי ברכב ממנו בוצע הירי ישבו ככל הנראה שני בני אדם. לדבריהם, אחד מיושבי הרכב פתח בירי לעבר רוכב האופנוע ומיד לאחר הירי נמלטו היורים מהמקום.

זירת הירי

קובי אבסטודי מאיחוד הצלה סיפר כי היה הראשון להגיע לזירת האירוע. "נתקלתי בבחור צעיר שוכב על הרצפה עם ירייה בחלק התחתון של הגוף", סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות. "הייתה לו פציעת ירי עם חדירה ללא יציאה ועם רגל מרוסקת. התחלנו לבצע טיפול מציל חיים עד שהגיע אמבולנס ואז הגיעה ניידת טיפול נמרץ והעברנו אותו לתוך הניידת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חולון, הערב/מערכת וואלה, צילום מסך

מקרה דומה אירע בעיר בחודש מאי האחרון, אז נורה אדם בתוך כלי רכב ברחוב הבנים. כוחות מד"א שהוזעקו למקום פינו את הנפגע, גבר כבן 30, כשהוא מונשם ומורדם, במצב אנוש, עם פגיעות ירי בפלג גופו העליון לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון בעיר. עדי ראייה סיפרו כי שני צעירים רכובים על אופנוע נמלטו מהמקום לאחר הירי. האופנוע נתפס כמה רחובות מהזירה, כאשר התנגש ברכב משטרה שדלק אחריו. שני הצעירים שהיו על האופנוע עוכבו לחקירה.

התמונות התקבלו באדיבות מבזקי חדשות בזמן אמת

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

במאי: חשד לניסיון חיסול בחולון - גבר נורה בתוך רכב

האופנוע של החשוד ברצח בחולון. דרור עינב
האופנוע ממנו נורה אדם בחולון בחודש מאי/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully