וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול באשדוד: בן 37 נורה למוות

רמי שני

20.10.2013 / 0:55

רעול פנים רכוב על קטנוע ירה בשלמה לוי, המוכר למשטרה, בחזהו וברגליו ונמלט. הוא פונה לבית החולים, ושם מת מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ונבדק חשד לפלילים

צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד

שלמה לוי, בן 37 מאשדוד, נורה למוות אמש (שבת) ברחוב יהודה המכבי בעיר על ידי רעול פנים רכוב על קטנוע. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו במצב אנוש כשהוא סובל מפגיעות ירי בפלג גופו העליון לבית החולים קפלן ברחובות, שם מת מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות לאיתור היורה שנמלט מהמקום. נבדק חשד כי מדובר בחיסול.

לוי מוכר למשטרה על רקע הסתבכויות אלימות וכספיות שונות. עדי ראייה סיפרו כי רוכב הקטנוע ירה בו כמה כדורים בחזהו וברגליו ונמלט מהמקום. כוח משטרה שהגיע לזירה החל לאסוף עדויות מאנשים שהיו במקום וכן ראיות שהותירו אחריהם היורים. יחידת החקירות המרכזית בלכיש קיבלה עליה את חקירת האירוע

אזור הירי

משה וייצמן חובש איחוד הצלה שהגיע לזירת האירוע סיפר: "כשהגעתי לזירה, נתקלתי בגבר מדמם וללא הכרה. אזרחים ועוברי אורח סיפרו לנו על שמיעת קולות ירי. אני וחובשים נוספים מיחידת האמבולנסים של 'איחוד הצלה' הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול בבית החולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בן 35 נורה למוות על ידי רעולי פנים באשדוד, 19 באוקטובר 2013. דייב בוימוביץ'
זירת הירי/דייב בוימוביץ'

בתחילת החודש נורה רוכב אופנוע בן 27 המוכר למשטרה מרכב חולף ברחוב סוקולוב שבחולון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירת הירי ברחוב הראשי העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו, עם פציעות בפלג גופו התחתון ובמצב בינוני, לבית החולים איכילוב שבתל אביב. אדם נוסף, ככל הנראה עובר אורח, נפצע באורח קל מרסיסים ופונה לבית החולים וולפסון בחולון.

לקריאה נוספת
מעצור בנשק מנע חיסול לאור יום בבית קפה בבת ים
חשד לניסיון חיסול: רוכב אופנוע נורה באמצע חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully