וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצור בנשק מנע חיסול לאור יום בבית קפה בבת ים

15.10.2013 / 16:58

אלמוני שהגיע לסניף של רשת "קפה ג'ו" בעיר, על פי החשד כדי לחסל את אחד מיושבי המקום, שלף את אקדחו וניסה לירות. לאחר שהבין כי לא יצליח לממש את זממו, נמלט מהמקום

אירוע ירי נמנע הבוקר (שלישי) בבת ים. אלמוני בתחפושת, שהגיע לסניף של רשת "קפה ג'ו" ברחוב בן גוריון בעיר, שלף מכיסו אקדח, ככל הנראה במטרה לחסל את אחד מיושבי בית הקפה. אלא שמעצור בכלי הנשק מנע ממנו לבצע את הירי והוא נאלץ לעזוב את המקום. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

עדי ראייה סיפרו כי הבוקר, סמוך לשעה 11:30, הגיע החשוד לבית הקפה. הוא החנה את האופנוע שלו מרחק קצר מהמקום והחל לצעוד לכיוונו. לדברי עדי הראייה, הוא חבש פאה וכובע קסקט לראשו. כשהגיע לבית הקפה, שלף לפתע אקדח וכיוון אותו לעבר אחד מיושבי המקום. הוא ככל הנראה לחץ על ההדק – אך האקדח לא ירה. לאחר כמה ניסיונות, ולאחר שטלטל את הנשק באוויר, נמלט רגלית מהמקום, עלה על אופנועו ונעלם.

במשטרה חושדים כי היעד לחיסול היה בעל עסקים בשוק הסיטונאי, אשר ישב בבית הקפה. באותה עת היה במקום רק עוד לקוח נוסף – סוכן ביטוח – אולם ככל הנראה אין לו קשר למקרה. מי שהיה על פי החשד היעד לכדורים שלא נורו הגיע אחר הצהריים למטה מרחב איילון בחולון ומסר עדות. מדובר באדם ללא עבר פלילי.

לקריאה נוספת
חשד לניסיון חיסול: רוכב אופנוע נורה באמצע חולון
גבר כבן 30 נדקר בקטטה בטיילת בת ים; מצבו קשה
חשד לרצח בבת ים: צעיר נורה למוות בתוך רכב

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully