וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 30 נדקר בקטטה בטיילת בת ים; מצבו קשה

מחקירת האירוע עולה כי הקטטה, שאירעה סמוך לחוף הים בעיר, פרצה במהלך מסיבה שהנוכחים בה הכירו זה את זה ושתו לשוכרה. המשטרה עצרה שני חשודים, אחד מהם נפצע אף הוא

גבר בשנות ה-30 לחייו נפצע אמש (שישי) באורח קשה כתוצאה מדקירות ברחוב יצחק שדה בבת ים, סמוך לטיילת בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו להמשך טיפול בבית החולים וולפסון בחולון. מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי הדקירה אירעה במהלך מסיבה שהנוכחים בה הכירו זה את זה. חלק מהמשתתפים במסיבה שתו לשוכרה, ולאחר מכן החלה קטטה במקום. המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות בקטטה, אחד מהם הוא החשוד בדקירה. השניים, שנפצעו באורח קל, קיבלו גם הם טיפול רפואי.

באירוע אחר שהיה אתמול בקריית אתא נפצע צעיר בן 18 באורח בינוני כשנדקר ברחוב בן יהודה בעיר. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה, והמשטרה החלה לחקור את נסיבות האירוע.

שלשום נדקר גבר בן 28 בקטטה שאירעה ברחוב הקשת שבשכונת קריית שלום בתל אביב. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת האירוע העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא במצב בינוני וסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully