וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע באנגליה על מות בת 4, שנטרפה בידי כלב המשפחה

לקסי הקטנה לא הרגישה טוב ונשארה במיטה לצד אמה. הכלב, מסוג בולדוג, התנפל עליה ונשך אותה למוות. הוא מת לאחר שכנראה האם דקרה אותו בזמן שנאבקה בו כדי שישחרר את בתה

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

כלי התקשורת באנגליה מדווחים בהרחבה על מותה של ילדה קטנה, שננשכה למוות על-ידי כלב המשפחה. לקסי ברנסון, בת ארבע, הותקפה שלשום (שלישי) בביתה בעיירה מאונטסורל שבמחוז לסטרשייר.

ברנסון נשארה בבית ולא הלכה לגן הילדים מכיוון שהייתה חולה. ככל הנראה, הכלב שתקף אותה הוא כלב בולדוג. הכלב מת זמן קצר אחרי התקיפה, ולפי ה"טלגרף", האם דקרה אותו בזמן שנאבקה בו כדי שישחרר את בתה.

אחד השכנים, פול ראיין, אמר כי המשפחה אספה את הכלב מבית מחסה רק לפני כמה שבועות. לדבריו, למשפחה הובטח שהכלב אינו תוקפני וחביב על ילדים. "הוא התנפל על לקסי בלי כל סיבה. היא ישנה במיטה לצד אמה, והוא התקרב - והשתגע. הוא תפס אותה, ולא הרפה", סיפר. לבני המשפחה כלב נוסף מסוג מסטיף צרפתי (דוג דה בורדו).

כלב מסטיף צרפתי – דוג דה בורדו. AP
לבני המשפחה גם כלב מסוג דוג דה בורדו/AP

שכן נוסף, גלן שפרד, סיפר כי הבחין באם מנסה להיאבק בכלב לנעוץ את מלתעותיו בגופה של הילדה הקטנה. "הכלב היה גדול מאוד", סיפר לעיתון מקומי. "ראיתי את האם, ג'ודי, בוכה כשדם ובוץ מרוחים על גופה".

17 בני אדם נהרגו בבריטניה מתקיפות כלבים מאז 2005, בהם ארבעה רק בשנה האחרונה.

כתבות נוספות מרחבי העולם:
מורסי מתקשה להסתגל לכלא: "אני הנשיא, מגיע לי אווז!"
קנדה: נוסעים נמלטו ממטוס שעלה באש על המסלול. צפו
כך חשפה הילדה "סוויטי" אלפי פדופילים ברחבי העולם

(עדכון ראשון: 20:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully