וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בבת 6 הלומדת בגן בנו

גלעד גרוסמן

5.11.2013 / 13:38

תושב המרכז בן 45 נאשם כי נגע באיבר מינה של הילדה, וכך עשה גם לבת עשר שפגש בגן משחקים. הדבר התגלה כשהן סיפרו להוריהן על הפחדים. "מונע מדחפים מיניים בלתי מרוסנים"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד תושב המרכז בן 45, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בילדה בת שש בגן שבו למדה יחד עם בנו. הוא נאשם גם בביצוע מעשים מגונים בילדה בת עשר.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין פיה גלבר מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי בנו של הנאשם למד בגן יחד עם הילדה בת השש. הנאשם, כך נטען, נהג להביא את בנו לגן ולהישאר עמו זמן מה. בשלושה מקרים שבהם שהה בגן, הוא נאשם כי הכניס את ידו תחת מכנסיה של הילדה ונגע באיבר מינה. המעשים המיוחסים לו נחשפו כאשר היא סיפרה לאביה כי היא מפחדת ללכת למסיבת יום ההולדת של בנו של הנאשם.

כמו כן, לטענת הפרקליטות, הנאשם ביצע מעשה מגונה בילדה בת עשר בעת שביקר את הוריו בצפון הארץ בחג הסוכות בשנת 2010. על פי כתב האישום, הוא התיישב ליד הילדה בשעה שהתנדנדה בגן משחקים הסמוך לבית סביה, הכניס את ידו מתחת לחצאיתה ונגע באיבר מינה. כך עשה גם בכמה הזדמנויות נוספות. בעקבות המעשים פיתחה הילדה פחדים רבים, ומורתה הציעה לה לכתוב על פחדיה במחברת. כך חשפה הילדה בפני אמה כי יש לה סוד, וסיפרה כי הנאשם נגע באיבר מינה.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי נגד הנאשם כבר הוגשה בעבר תלונה דומה. אשתו סיפרה בחקירה כי אמרה לו תמיד שאם הוא משחק בגינה עם בנם, שלא יתקרב לילדים אחרים. "המעשים המיניים המיוחסים למשיב בכתב האישום, כלפי הקטינות, מצביעים על כך שהמשיב מונע מתוך דחפים מיניים בלתי מרוסנים, קהות חושים והעדר עכבות למימוש דחפיו המיניים", נכתב בבקשת המעצר.

לקריאה נוספת:
חשד: בן 24 כלא שתי צעירות בביתו וביצע בהן מעשים מגונים
עבודות שירות למורה שביצעה מעשים מגונים בתלמידה
ביצע מעשים מגונים בנכדותיו - וייכלא לשנה וחצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully