וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 24 כלא שתי צעירות בביתו וביצע בהן מעשים מגונים

שלומי גבאי

2.11.2013 / 13:47

החשוד, תושב חדרה, החזיק בשתיים - בנות 20 מטירת כרמל - בביתו במשך שעות. על פי החשד, הוא ביצע את המעשים תוך הפעלת כוח ואיומים. לחשוד כנראה היכרות מוקדמת עם אחת הבנות

צעיר בן 24 נעצר הבוקר (שבת) לאחר שעל פי החשד כלא וביצע מעשים מגונים בשתי צעירות בביתו שבחדרה. על פי החשד, הוא כלא את השתיים – בנות 20 מטירת כרמל – בביתו במשך כמה שעות וביצע בהן את המעשים תוך הפעלת כוח ואיומים. לטענת המשטרה, לחשוד היכרות מוקדמת עם אחת הצעירות. מעצרו התאפשר לאחר שאחת מהן שלחה מסרון לאחיה, וזה הזעיק את המשטרה. החשוד, שכנראה הבין שהמשטרה בדרכה לביתו, הסיע את השתיים לטירת כרמל - שם נעצר. הצעיר, המכחיש את המיוחס לו, יובא הערב להארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

קצין המודיעין והחקירות בתחנת חדרה, רב-פקד אפי פז, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות: "מדובר במקרה חמור שבו החשוד רצה להגשים את הפנטזיות המיניות שלו תוך כדי שהוא מפעיל כוח ואמצעי סחיטה כלפי הצעירות. בשל תושייתן של הבחורות, נמנע ממנו להשלים את זממו. בתום מיצוי החקירה, החומר יועבר ללשכת התביעות ותישקל הגשת כתב אישום".

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
החשוד יובא הערב להארכת מעצרו/עומר מירון

לפני כחודש וחצי הוגש לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד טרקיי ביוך, תושב יבנה בן 36, בגין אינוס, מעשי סדום, כליאת שווא ואיומים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עינת לב ארי מפרקליטות מחוז מרכז, בשני אירועים שונים, אנס הנאשם את אשתו וביצע בה מעשי סדום, בניגוד לרצונה, תוך שימוש בכוח ובאיומים. באחד המקרים אף כלא אותה בדירתו ולא אפשר יציאתה עד שסיים לבצע בה את זממו.

לקריאה נוספת
דגימת DNA סייעה לעצור חשוד בניסיון אונס מ-2009
חשד: אב אנס את בנו ובתו והיכה אותם כשסירבו
חשד: תושב טבריה אנס צעירה ברחוב לאור יום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully