וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב אנס את בנו ובתו והיכה אותם כשסירבו

היום הוארך מעצר 4 אבות שונים - שני גברים מירושלים, אחד מהשרון ורביעי ממודיעין עילית - שחשודים באונס בנותיהם. שניים חשודים גם בהכאת בנותיהם כאשר אלה סירבו לשכב עמם

ארבעה אבות נעצרו ביממה האחרונה בחשד שאנסו את ילדיהם. בבית משפט השלום בירושלים הוארך היום (שני) בחמישה ימים מעצרו של גבר בן 47 ממודיעין עילית שחשוד כי במשך שנים אנס את שני ילדיו, בן ובת בני 14 ו-15. הוא נעצר אמש בידי חוקרי תחנת מרחב מוריה של משטרת ירושלים, וכעת נבדקת האפשרות כי במקביל למעשי האינוס שמיוחסים לו - נהג להכות ולהתעלל פיזית בילדיו.

לפי חשד המשטרה, האב נהג לאיים על בתו כי אם לא תסכים לקיים עמו יחסי מין - יכה אותה, מה שאכן קרה לדבריה כאשר סירבה. מעצרו של האב התאפשר בעקבות מידע משירותי הרווחה, לאחר תלונות מצד ילדיו. בחקירתו אתמול הכחיש מכל וכל את המיוחס לו. עו"ד מיכאל עירוני שמייצג את החשוד, אמר היום: "מרשי מכחיש את כל המיוחס לו". במשטרה נמסר כי החקירה בנושא נמשכת.

בתוך כך, גבר בן 45 מהשרון נעצר גם כן אמש בחשד שאנס את בתו בת ה-15. מעצרו הוארך בשלושה ימים. החשוד נעצר לאחר שבתו סירבה לחזור לביתה בתום הלימודים, לדבריה, כיוון שאביה אנס אותה. בעבר הותקפה הנערה על ידי קרוב משפחה אחר והוא הורשע ומרצה מאסר. לדברי עו"ד חן מאירי שמייצגת את החשוד, מרשה מכחיש כל קשר למעשה. מאירי הוסיפה כי בעקבות התקיפה המינית שחוותה הנערה בעבר מצבה הנפשי אינו שפיר וכמו שתלונה קודמת שהגישה בעבר נגד האב התגלתה כלא נכונה כך יהיה גם הפעם.

שני אבות נעצרו בירושלים בחשד לאונס בנותיהם

מעצרים נוספים התבצעו בירושלים, שם בשני מקרים שונים נעצרו אבות בשנות ה-40 לחייהם בחשד לעבירות מין בבנותיהם. במקרה אחד חשוד אב באונס בתו בת ה-18 לאחר שאיים עליה שיכה אותה אם לא תשכב עמו. היא התלוננה ביום חמישי האחרון במשטרה, והביאה למעצרו. האב אמנם שיתף פעולה בחקירתו ואף קשר עצמו לאירועים, אולם לא למעשים. מעצרו הוארך עד יום חמישי, ובמשטרה חושדים שהוא תקף פיזית גם את שלושת בניו.

במקרה אחר נעצר בבירה אב החשוד בביצוע מעשים מגונים בבתו בת ה-16 ששוהה בפנימייה. מדובר בבת להורים גרושים, ולפי החשד כאשר ביקרה בבית אביה - נהג לבצע בה מעשים מגונים במספר מקרים שונים. גם במקרה זה הבת התלוננה במשטרה והביאה למעצר אביה. האב מובא בשעה זו להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו עד יום חמישי הקרוב.

עוד בנושא
חשד: תושב טבריה אנס צעירה ברחוב לאור יום
אחרי שנה וחצי במעצר: נתין סודני זוכה מאונס נערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully