וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצע מעשים מגונים בנכדותיו - וייכלא לשנה וחצי

25.10.2013 / 9:54

סב בן 76 הורשע בביצוע העבירות בשלוש נכדותיו שהיו בגילאי שבע עד 16 במשך יותר מ-18 שנים. השופטים התחשבו במחלת שיכחה ממנה סובל ומכך שהוא מטפל בזוגתו העיוורת

בית משפט המחוזי בעיר גזר אתמול (חמישי) שנת מאסר וחצי, שלוש שנות מאסר וחצי על תנאי ו-25 אלף שקלים פיצויים על סב בן 76 שהורשע בשורה של מעשים מגונים שביצע בשלוש נכדותיו בגילאי שבע עד 16 במשך יותר מ-18 שנים, בין השנים 1990 ו-2009. מרבית המעשים בוצעו בעת שלקח את הילדות לגן המשחקים "המפלצת" בירושלים.

השופטים יעקב צבן, מרים מזרחי ורפי כרמל התייחסו לגילו המבוגר של הנאשם, היותו לוקה במחלות שיכחה ועברו הנקי וכתבו בגזר הדין כי "עונש מאסר פוגע בכל אדם ובוודאי שיש למאסר השפעה והשלכה על אדם בן 76 הסובל, בין השאר, מדמנציה. הפגיעה בו עצמו ובמשפחתו היא ניכרת, מה עוד שהוא מטפל באישה עיוורת ומאסר יפגע גם בה. יחד עם זאת, הנאשם לא פעל עד היום לתיקון תוצאות העבירה. בדיון הנסוב על עבירות מין בילדים אין משקל רב לחלוף הזמן, אף כי אין להתעלם ממנו".

סנגורו של הסב, עורך הדין אריאל עטרי, הסביר כי בכוונת הנאשם לערער על גזר הדין לבית המשפט העליון. "המתלוננת טענה שסבה התפשט, הפשיט אותה ותקף אותה מינית בחלל של ה'מפלצת', כשהמקום מלא ילדים והורים. כל ירושלמי מתחיל יודע שתיאור כזה לא ייתכן כי הכל היו רואים את המעשים. ואכן, בית המשפט קיבל את טענתנו וקבע שהמעשים לא ייתכנו ושאין לקבל את עדות המתלוננת וחרף זאת קיבל את עדותה לגבי מעשים אחרים. אנו סבורים שכל עדותה של המתלוננת היתה שקרית ולפיכך, חרף העונש הקל שנבע מביטול האישום החמור ביותר, בכוונתנו לערער לבית המשפט העליון ולבקש לזכות את הסבא זיכוי מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully