וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה לנהיגה ניסה לבצע מעשים מגונים בתלמידה

15.10.2013 / 11:03

צעירה בת 19 התלוננה במשטרה על כך שהמורה, כבן 60 מאזור ראשון לציון, לקח אותה לצימר במהלך אחד השיעורים וניסה לגעת בה בניגוד לרצונה. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו

מורה לנהיגה כבן 60 מאזור ראשון לציון נעצר אתמול (שני) בחשד שניסה לבצע מעשים מגונים באחת מתלמידותיו. התלמידה, בת 19, טוענת כי במהלך אחד השיעורים, הוביל אותה המורה לצימר, שם ניסה לגעת בה בניגוד לרצונה.

הצעירה סיפרה כי במהלך שיעור נהיגה שהתקיים בחודש שעבר, כיוון אותה המורה לכיוון צימר באזור ראשון לציון, שבו ניתן לשכור חדר לפי שעה. על פי תיאורה, כששאלה את המורה לאן הוא לוקח אותה, ניסה להרגיע אותה, ואמר: "אין לך מה לדאוג". אז, טוענת התלמידה, נכנסו השניים לחדר והוא החל לנסות לגעת בה.

על פי החשד, המורה החל ללטף את בטנה ולאחר מכן את ישבנה, בניגוד לרצונה. הצעירה סירבה לשתף פעולה עם מעשיו של המורה וביקשה שיפסיק. רק כעבור זמן קצר, כאשר הבין המורה שלא יוכל להשיג את מבוקשו, הוא הפסיק. לפי עדות המתלוננת, השניים חזרו למכונית והוא לקח אותה לביתה.

לאחר המקרה, הגישה הצעירה תלונה בתחנת המשטרה בראשון לציון. חוקרי המשטרה החלו לחקור את פרטי התלונה, וניסו להגיע אל האיש, אך התברר להם שהוא נמצא בחו"ל. אתמול, לאחר ששב לישראל, הוא נעצר ונלקח לחקירה. בחקירתו הכחיש החשוד בתוקף את החשדות המיוחסים לו. במהלך הבוקר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

לפניות לכתב: sben72@walla.com

לקריאה נוספת:
אישום בחודש שעבר: מורה לנהיגה הטריד מינית את תלמידותיו
"מורה ביצע מעשים מגונים בבת 15 בפנימייה בשרון"
מורה נאשם בבעילת תלמידתו: "נישק בטיול בית הספר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully