וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרהיב: "פפראצי" תת-ימי תיעד להקת סרדינים ענקית

הצוללן הפיליפיני סלבדור לאו לעולם אינו צולל בלי המצלמה שלו - ואחרי שבע שנים, הוא זכה לאחד המראות המרהיבים ביותר. צפו בתיעוד הנדיר מלבו של נחיל בן מאות אלפי סרדינים

צילום: אתר Paparazsea.com, עריכה: גדי וינסטוק

הצוללן סלבדור לאו ה-5 תפס במצלמת הווידאו התת-ימית שלו תיעוד נדיר של נחיל סרדינים שהקיף אותו מול חופי העיירה מואלבואל במרכז הפיליפינים. מאות אלפי הדגים חגו סביב הצוללן, שמגדיר את עצמו "papara-sea" – פפראצי ימי – כי לדבריו, הוא לעולם אינו צולל בלי המצלמה שלו. הסרדינים נעים בלהקות גדולות, ונוהגים לשחות בצורה מתואמת, כך שמרחוק הלהקה נראית כמו יצור גדול ומאיים.

לאו, בן 37 מהפיליפינים, החל לבצע צלילות לפני שבע שנים, ותיאר את להקת הסרדינים כ"אחד המראות המרהיבים ביותר" בהם חזה במהלך כל ימיו מתחת למים. הוא סיפר לדיילי טלגרף הבריטי על החוויה: "זה מאוד חריג לראות להקת סרדינים כה גדולה. צוללנים כמוני חייבים להגיע לאתר הצלילה במהירות, ותמיד להיות מעודכנים לגבי מיקומן של להקות גדולות".

"הסוד לצילום תת-ימי טוב הוא להיות ממש קרוב, אך תמיד להתקרב אליהם בצורה רגועה ככל האפשר", הוא אמר, והוסיף: "מרבית הצלמים החדשים לא זוכים למפגשים קרובים שכאלה בגלל שהם מתוחים ולחוצים מדי".

עוד בנושא
צפו: צוללנית תחבה את ידה אל לוע כריש
צפו: צוללן מנשק כריש בפיו - וננשך בשפתיו
צפו: האם בקרוב נוכל לעוף מתחת למים?

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully