וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים החדשות של חמאס: לראשונה - אישה דוברת

4.11.2013 / 11:28

איסראא אל-מודלל, בת 23, תמלא את תפקיד הדוברת כחלק מהניסיון של חמאס לקרוץ לדעת הקהל במערב. "אני לומדת הכל על התקשורת הישראלית. אפעל כדי לשנות את השיח"

ממשלת חמאס מינתה לראשונה אישה לתפקיד דוברת התנועה מול התקשורת הזרה. איסראא אל-מודלל, בת 23, תמלא את תפקיד הדוברת כחלק מהניסיון של חמאס לקרוץ לדעת הקהל במערב. אל-מודלל שעבדה בעבר כעיתונאית, אמרה לכלי התקשורת בעזה: "אפנה לתקשורת המערבית והישראלית ואפעל כדי לשנות את השיח בניסיון לתת תמונה שונה של עזה ופלסטין". הדברים עומדים בניגוד להחלטת חמאס להחרים לחלוטין את כלי התקשורת הישראלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בת 23 וכבר זכתה לתפקיד החשוב. אל-מודלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל-מודלל התגוררה בבריטניה לתקופה מסוימת ולמדה בעיר ברדפורד שבצפון המדינה. לטענתה, החיים בבריטניה שיפרו את הבנתה לגבי המערב. היא סיפרה שלצד המעקב אחר התקשורת בארה"ב ואירופה, היא לומדת כעת עברית כדי שתוכל לעקוב ישירות אחר התקשורת בישראל. "אני לומדת הכל על התקשורת הישראלית, האמריקנית והאירופית. אני מבלה הרבה שעות בצפייה בערוצים שונים". לדבריה אין לה בעיה לדבר עם התקשורת הישראלית, אך רק אם יינתן לה אישור רשמי לכך. היא תעבוד תחת איהב אל-ע'סין, הדובר הרשמי של הממשלה וראש "אגף ההסברה" שלה.

לדבריה היא תזדקק לשנים רבות כדי להשיג את מטרותיה. "אעשה מאמץ להציג את הנושאים השונים שעל הפרק כאנושיים יותר. אפילו אם ישנם בכירים פלסטינים שאינם מבינים את השפה הזו, אני מכירה היטב את האנשים במערב", אמרה. יצוין כי בממשלת חמאס יש כיום שרה אחת, ג'מילה א-שנטי, שאחראית על התיק לעניני נשים. כמו כן מכהנות כמה חברות פרלמנט מטעם חמאס.

לקריאה נוספת:
תחקיר צה”ל: חמאס התכוון לחטוף חיילים בזמן פיצוץ המנהרה
מזל”ט צה”לי התרסק בעזה, נפל בידי חמאס
תקרית אש ברצועה: פעיל חמאס נהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully