וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית אש ברצועה: פעיל חמאס נהרג

1.11.2013 / 0:18

חילופי אש נרשמים בגזרת חאן יונס, לא רחוק מכיסופים, לאחר שמטען הופעל לעבר כוח צה"ל. שני פלסטינים נפצעו. לא רחוק מהאזור נחשפה מנהרת הטרור מהרצועה לשטח ישראל

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

תקרית בגבול הרצועה: חילופי אש נפתחו אמש (חמישי) בגזרת חאן יונס, לא רחוק מכיסופים, לאחר שמטען הופעל לעבר כוח צה"ל שהיה באזור. כתוצאה מכך, פעיל חמאס נהרג ושניים נוספים נפצעו. התקרית החלה לא רחוק מהמקום בו אותרה לפני כשלושה שבועות מנהרת הטרור מעזה לישראל.

רק אתמול בבוקר, ועל אף המציאות הביטחונית הלא-פשוטה באזור, פונו צוותי השמירה מהיישובים בעוטף עזה - בהם הוצבו לפני מספר שנים, זאת בהתאם להחלטת שר הביטחון משה יעלון. התושבים למודי הסבל מחו על ההחלטה, שכן מעתה הם אלה ייאלצו לדאוג לאבטחה בכוחות עצמם. "חשים שהממשלה החליטה להפקיר את ביטחונם", אמרו. אחרי התקרית הערב אמר אלון שוסטר, ראש מועצת שער הנגב: "אחרון החיילים יצא היום מהיישובים סמוכי הגדר בעיתוי האומלל ביותר והעובדות מדברות בעד עצמן".

כוח צה"ל באזור כיסופים, 1 בנובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
התקרית החלה לאחר שמטען הופעל לעבר כוח צה"ל באזור כיסופים/דייב בוימוביץ'

התקרית הערב מגיעה בסופו של שבוע לא פשוט מבחינה ביטחונית. ביום שני לפנות בוקר, שעות ספורות אחרי פרסום רשימת האסירים המשוחררים כחלק מהפעימה השנייה, ירו המחבלים מטח רקטות לעבר שטח ישראל מכיוון רצועת עזה. רקטה שנורתה לעבר העיר אשקלון יורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק מהירי. על פי ההערכות, הפלסטינים שיגרו את הרקטות מאזור בית-לאהיה. בתגובה תקפו מטוסים של חיל האוויר השמידו שני משגרים מוטמנים בצפון רצועת עזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully