וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה מכחישה: "לא סייענו לישראל לתקוף בסוריה"

שר החוץ הטורקי הזים את השמועות על כך שארצו סייעה לישראל לתקוף את הבסיס הסורי בלטקיה. לדברי דאווטאולו, ארצו "לא תסייע לישראל לתקוף אף מדינה מוסלמית"

מערכת וואלה!

שר חוץ הטורקי אחמט דאווטאולו דחה הבוקר (שבת) טענות כי טורקיה שיתפה פעולה עם ישראל בתקיפה שיוחסה לה בבסיס הצבאי ליד העיר הסורית לטקיה ביום חמישי. לדבריו, "שמענו על ניסיונות לטעון כאילו תיאמנו זאת עם ישראל. לא נהגנו כך ולא נתאם עם ישראל תקיפה נגד אף מדינה מוסלמית". שר החוץ התייחס לדיווחים שעלו אתמול בכלי תקשורת בטורקיה על כך שבכיר ישראלי טען שאנקרה סייעה לירושלים בתקיפה בה הושמדו, על פי הדיווחים, טילים משוכללים בהם החזיק אסד.

שר החוץ של טורקיה, אחמט דאווט אולו, בראיון באולפן רשת TRT, 24 ביוני 2012. רויטרס
"טורקיה לא תיתן יד לפגיעה באף מדינה מוסלמית". דאווטאולו/רויטרס

גורם בבית הלבן טען כי התקיפה בלטקיה בוצעה על ידי מטוסי קרב ישראליים, כך דיווחה ביום חמישי רשת CNN. גם סוכנות AP פרסמה את אותו הדיווח המתבסס על מקורות אמריקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שתי התקיפות האחרונות שביצעה לכאורה ישראל בסוריה נועדו לפגוע במשאיות של טילי SAM 8 שהיו בדרכן לחיזבאללה, כך דיווחה רשת אל-ערביה. לפי הדיווח, התקיפות אירעו באזור דמשק ובאזור לטקיה, והמטרות הושמדו כליל. הפרסומים על התקיפה ישראלית בסוריה נפוצו ביממה האחרונה בתקשורת הערבית, אך בירושלים ממשיכים לשתוק בנושא.

עם זאת, ובהמשך לדיווח ב-CNN, גורם ישראלי בכיר אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי הוא "חושב שישראל אכן ביצעה את התקיפה", אך הדגיש כי הוא אינו בטוח לגמרי. דובר משרד הביטחון סירב להגיב לדיווחים.

עוד על התקיפה בסוריה:
גורמים בממשל בארה”ב: ”ישראל תקפה מטרות בסוריה”
איזה נשק הושמד בתקיפה בסוריה?
”אסד לא מוותר על העברת נשק מתקדם לחיזבאללה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully