וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אריאל נתקע שעות ברכבת שירדה מהפסים בצרפת

2.11.2013 / 0:06

שר השיכון היה בדרכו ממרסיי לפריז, שם תכנן להעביר את השבת ולהיפגש עם סטודנטים יהודים. בלשכתו זועמים על כך שלא חולץ מוקדם יותר ונאלץ לשוב למרסיי כדי לא לחלל שבת

שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, השוהה בצרפת, היה מעורב בשעות הצהריים אתמול (שישי) בתאונת רכבת. מלשכת השר נמסר כי הוא לא נפצע בתאונה. אריאל היה בדרכו ממרסיי לפריז, כאשר הרכבת שבה נסע ירדה מהפסים, ככל הנראה בשל אדם שהתאבד על פסי הרכבת. בתום ארבע שעות של המתנה בתוך הרכבת התקועה, הגיעה רכבת חלופית לחלץ את הנוסעים והשר המשיך בנסיעתו.

בשל התארכות ההמתנה, והחשש שמא יחלל שבת אם ימשיך בנסיעתו לבירה הצרפתית, אריאל לא המשיך לפריז אלא שב למרסיי. בשל כך, נמנע ממנו להגיע למפגש שבו אמור היה להופיע בפני עשרות סטודנטים יהודים מרחבי צרפת.

בלשכתו של אריאל זעמו על משרד החוץ. לטענתם, לאורך השעות שבהן שהה השר ברכבת, הם ביקשו שהשגרירות בצרפת תתערב על מנת לחצו, על מנת שלא ייאלץ לבלות את השבת ברכבת. עם זאת, לדבריהם, "אף אחד ממשרד החוץ לא עשה דבר על מנת לחלץ את השר, למרות הבטחות שיקבל חילוץ משטרתי. הוא חזר אחורה יחד עם כל הנוסעים ברכבת חלופית שהגיעה".

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "בעקבות תאונה נתקעו מאות אנשים ברכבת. השר ולשכתו פנו לשגרירות בפריז. השגרירות ומשטרת צרפת ניסו לסייע ככל יכולתם על מנת שהשר יגיע לפריז לפני הזמן. זה לא נסתייע לנוכח הנסיבות והשר יבלה את השבת במרסיי".

לקריאה נוספת:
אריאל: "נשתדל לזרז הבנייה, השלום עוד לא הגיע"
השר אריאל: "על כל קרוואן שהוזז בעמונה יופיעו 10 אחרים"
שר השיכון לזוגות הצעירים: "לא צריך דירת 100 מ"ר"

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 18:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully