וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי וישי נפגשו: "נעשה הכול לשמור על ש"ס"

30.10.2013 / 19:29

יו"ר ש"ס והמנהיג לשעבר נועדו לראשונה זה זמן רב. ביציאה, לחצו השניים ידיים וישי הודה כי הפגישה התקיימה "ברוח טובה". דרעי שלל את האפשרות שהבטיח לעמיתו תפקיד חדש

צילום: מור שאולי, עריכה: מיכאל ברגמן

ראשי ש"ס, אריה דרעי ואלי ישי, נועדו אחר הצהריים (רביעי) לראשונה זה זמן רב על רקע המתיחות ביניהם מאז הוכרע כי דרעי יעמוד בראש התנועה. הפגישה, שנערכה בחדר הישיבות של הסיעה בכנסת ונמשכה חצי שעה, התקיימה לדברי ישי ברוח טובה. השניים התחייבו לפעול בשיתוף פעולה ו"ליישר קו" למען אחדות התנועה.

ישי יצא מהפגישה ראשון וסיפר: "סיכמנו שניפגש גם בהמשך. נעשה הכול לפעול במשותף ולשמור על התנועה. יש להפריד בין אלי ישי הפרטי, כשאני מתעלה מעל כל שיקול ואגו, לבין אלי ישי הציבורי, של עם ישראל ושל מרן. אני פוגש הרבה מאוד אזרחים, אני מופתע מהתמיכה והחום האדיר. אני אומר לכולם שוב ושוב, שאני בעזרת השם חזק, וחזק מאוד, ואמשיך כך". הוא נשאל אם האחדות בש"ס תחזיק מעמד והשיב בחיוב.

"לשים את הכול מאחור"

דרעי, שיצא אחריו, סירב לדבר עם כלי התקשורת בצאתו ממנה. כשנשאל אם הבטיח לעמיתו תפקיד חדש במפלגה, השיב בשלילה. בתשובה לשאלה אם האחדות במפלגה תחזיק מעמד השיב: "בעזרת השם". בתום הפגישה לחצו השניים ידיים לעיני המצלמות כשהם מחויכים.

לוואלה! חדשות נודע כי בפגישה אמר דרעי לישי: "אני לא מחפש את רעתך, פניי לשלום. תיישר קו ומקומך הבכיר בתנועה יישמר. אמון בונה אמון. ככל שתשדר יותר אמון, גם תקבל יותר אמון. אני מודע לכך שיש הרבה רע מסביב, אנשים שמנסים לסכסך". השניים סיכמו להמשיך לשתף פעולה ולבנות אמון הדדי ביניהם. בפגישה עלו גם כמה עניינים מהעבר הלא רחוק, אך שני הבכירים סיכמו "לשים את הכול מאחור". עוד נודע כי דקות לאחר הפגישה, חברי הכנסת ניסים זאב ויעקב מרגי, שמזוהים יותר עם מחנה ישי, נפגשו עמו כדי לשמוע ממנו מה היה בפגישה.

ישיבת סיעת ש"ס, 6 במאי 2013. יואב דודקביץ'
ישי נעדר מישיבות הסיעה בתקופה האחרונה/יואב דודקביץ'

עם כניסתו לפגישה הבטיח ישי כי יעשה "כל מאמץ כדי לשמור על התנועה ולתת את השירות הטוב ביותר לאזרחי ישראל. התבקשתי לבוא להיפגש ואני בא. נבחן דרכים איך אפשר לעבוד ולשמור על התנועה הזו, אני חזק ואמשיך להיות חזק".

לפני הפגישה אמרו גורמים בסביבתו של דרעי לוואלה! חדשות כי אין שום מחלוקות בתנועה וכי יו"ר התנועה מקיים פגישות רבות כדי להמשיך את האחדות בין החברים בה. "הפגישה עם אלי ישי היא עוד אחת מסדרת הפגישות הללו". לאחרונה בחר ישי בטקטיקה ולפיה הוא מעדיף לשתוק ולצפות מהצד במתרחש במפלגה ובכך לנסות לזכות באהדה ציבורית.

לקריאה נוספת:
ניסיון פיוס בש”ס: דרעי וישי ייפגשו בצל המתיחות
מחנה דרעי מנע מאלי ישי להגיע לעצרת לרב יוסף
בש”ס יוצאים נגד דרעי: ”המפלגה לא של איש אחד”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully