וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיוס בש"ס: דרעי וישי ייפגשו בצל המתיחות

30.10.2013 / 12:17

לראשונה זו תקופה ארוכה ייפגשו היום שני בכירי ש"ס בארבע עיניים. בסביבת דרעי דחו את הטענה לקרע בין הצדדים ואמרו כי זו "פגישה כחלק מהאחדות"

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי ויריבו במפלגה ח"כ אלי ישי ייפגשו אחר הצהריים (רביעי) בכנסת לפגישה בארבע עיניים. זו פגישה ראשונה בין השניים זה זמן רב והיא נערכת ביוזמתו של דרעי, בניסיון לשדר אווירת פיוס במפלגה - על אף המתיחות הקשה.

דרעי ניסה כבר להיפגש עם ישי בתחילת השבוע אך האחרון דחה את מועד הפגישה והיא תתקיים היום בשעה 17:00 בטענה של "לוח זמנים צפוף ועמוס". דוברו של ישי, אוהד יחזקאלי, אישר את קיום הפגישה המתוכננת ואמר כי ישי "נענה לבקשתו של ח"כ אריה דרעי לקיים פגישה ביניהם". הוא הוסיף כי ישי "פועל למען הצלחת תנועת ש"ס ושמח לתרום מניסיונו, ידיעותיו וקשריו, לכל אדם השותף למטרה זו".

בסביבתו של דרעי אמרו לוואלה! חדשות טענו כי כלל אין מחלוקות בתנועה וכי יו"ר התנועה מקיים פגישות רבות במטרה להמשיך את האחדות בין החברים בה. "הפגישה עם אלי ישי היא עוד אחת מסדרת הפגישות הללו".

טקטיקה של צופה מהצד

חרף ההצהרה הזו מצדו של דרעי, שמתעלמת מהמתיחות הרבה ששוררת בין בכירי ש"ס בתקופה האחרונה, במהלך הפגישה היום ינסה ככל הנראה דרעי "לפייס" את ישי - אך ספק אם הוא ייעתר לכך. לאחרונה בוחר ישי בטקטיקה בה הוא מעדיף לשתוק ולצפות מהצד במתרחש במפלגה ובכך לנסות לזכות באהדה ציבורית.

ישיבת סיעת ש"ס, 6 במאי 2013. יואב דודקביץ'
ההתפתחויות בש"ס בצל לכתו של הרב עובדיה/יואב דודקביץ'

ביום שני, לראשונה מאז פטירת הרב עובדיה יוסף, השתתף ישי בישיבת הסיעה שקיימה המפלגה במשרדיה שבירושלים. על מנת להקל את חזרתו של ישי ביקש דרעי לוותר על כסא המנהלים שמשמש אותו בכדי לא לפגוע ביריבו.

"ש"ס חזקה ומאוחדת תעמוד יחד ותשמש לפה לאותם אזרחים שנפגעים יום יום מגזירות הממשלה", אמר אז דרעי. הוא גם הציג את תכנית העבודה שלו לתקופה הקרובה ואמר: "נחלק את הארץ לפי אזורים, כל ח"כ יופקד על אזור אחר על מנת לתת את המענה והגב לנציגינו ברשויות כדי שיוכלו לשרת את הציבור ביתר יעילות".


לקריאה נוספת:
מחנה דרעי מנע מאלי ישי להגיע לעצרת לרב יוסף
בש"ס יוצאים נגד דרעי: "המפלגה לא של איש אחד"
לאחר ההפסד - דרעי תוקף: "הליכוד כשל טוטאלית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully