וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבדה לאחר שהוריה אסרו עליה להשתמש בפייסבוק

נערה בת 17 ממערב הודו החליטה לשים קץ לחייה אחרי שהוריה מנעו ממנה לגלוש ברשת החברתית הפופולרית. במכתב שהשאירה אחריה האשימה: "איני יכולה לחיות עם מגבלות כאלה"

לרשתות החברתיות יש שימושים חיוביים רבים, אולם במקרים קיצוניים ההתמכרות להן עלולה להיגמר באסון. מקרה שכזה אירע בשבוע שעבר, כאשר נערה בת 17 מהודו שמה קץ לחייה לאחר שהוריה מנעו ממנה לגלוש בפייסבוק.

לפי הדיווח בכלי תקשורת שונים, ביום חמישי נמצאה איישווריה דהיוול, תושבת העיר פרבאני שבמדינת המחוז מהרשטרה, כשהיא תלויה בחדר השינה שלה. ערב קודם ניהלה הנערה ויכוח סוער עם הוריה, שעסק בשעות הרבות שהיא מקדישה לגלישה בפייסבוק ולשיחות בטלפון הנייד שלה.

דהיוול הותירה אחריה מכתב התאבדות, ובדברים שכתבה לא חסה הצעירה על הוריה. "האם פייסבוק זה דבר רע כל כך?", תהתה. בהמשך ציינה: "אינני יכולה להישאר בבית עם מגבלות כאלה ולא יכולה לחיות בלי פייסבוק".

ג.ה למגוד, קצין המשטרה המקומית שחקר את המקרה, אמר לרשת IBN ההודית: "כמו כל ההורים, הכוונות שלהם היו לוודא כי בתם לא תעשה משהו שלא טוב עבורה". לדבריו, בני הזוג המודאגים "ייעצו לה להתמקד בלימודיה ולהתרחק משיחות ארוכות בטלפון הנייד ומרשתות חברתיות".

עוד חדשות מהעולם:
צפו: מה עושה מלאך המוות במכוניות מתנגשות במנהטן?
תיעוד: פר זועם השתולל ונגח בשוטר תנועה
מחאת נשים: אין כביש? אין גם סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully