וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה עושה מלאך המוות במכוניות מתנגשות במנהטן?

אמן הרחוב הבריטי בנקסי ששומר על אנונימיות מוחלטת, הפתיע את תושבי ניו יורק והקדים את ליל כל הקדושים בשבוע. מיצג רחוב מלחיץ במיוחד משך אליו מאות מעריצים. "ממש מגניב"

שבוע לפני ליל כל הקדושים, אמן הרחוב הבריטי בנקסי הפתיע את תושבי ניו יורק ביום שישי האחרון עם מיצג חדש ומלחיץ במיוחד של מלאך המוות נוסע במכונית מתנגשת. המיצג לווה באורות דיסקו צבעוניים ונגינת אקורדיון חיה. מאות מעריציו של בנקסי בעיר נהרו לשכונת נוהו במנהטן כדי לחזות בעבודתו החדשה של האמן השנוי במחלוקת. בנקסי מציג כמה עבודות ברחובות ניו יורק, במסגרת הפרויקט שנקרא "Better Out Than In", שנמשך כחודש. אחת הצופות אמרה לניו יורק פוסט: "זה ממש מגניב, אבל קצת מצמרר".

זהותו של בנקסי אינה ידועה, והוא מקפיד לשמור על חשאיותו בצורה מוחלטת, בשל האופי בלתי-לגאלי של יצירתו. טרל בראון, בן 25, שהתבקש לעבוד כשומר במיצג, סיפר לניו יורק פוסט: "הם התקשרו אליי בצהריים ואמרו שאני צריך להיות שם מארבע עד 12. דיברתי עם מישהי, אני אפילו לא יודע איך קוראים לה". "אף פעם לא ראיתי משהו כזה לפני כן. זה לימד אותי שאפשר לעשות הכל אם רק רוצים", אמר בראון על המיצג. ג'וש טורנר, תייר קנדי בן 19, הגיע לניו יורק לסיור בעקבות בנקסי, שמציג כאמור כמה מעבודותיו ברחבי העיר כעת. הוא התייחס למיצג החדש: "אני חושב שזה נועד להראות את המקריות של המוות".

מיצג חדש של אמן הרחוב הבריטי בנקסי בניו יורק, 25 באוקטובר 2013. רויטרס
מאות מעריצים הגיעו לצפות במיצג/רויטרס

לפני שנתיים, בנקסי, שעבודות שלו צצו ברחבי העולם, הוכרז כמועמד לפרס האוסקר על סרט התעודה שיצר, "יציאה דרך חנות המזכרות" (Exit Through The Gift Shop), אך הוא ויתר על הטקס, לאחר שהמארגנים סירבו לבקשתו להגיע בחליפת קוף.

עוד בעולם
פרידה מענק: הכלב הגדול בהיסטוריה הלך לעולמו
במצרים נחשף קברו של "נסיך הקסם", רופא הפרעונים
צפו: פר זועם השתולל ונגח בשוטר תנועה

  • עוד באותו נושא:
  • בנקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully