וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם דרסה את שתי בנותיה בנות 10 ברמלה, מצבן קשה

27.10.2013 / 15:42

כפי הנראה, האם נסעה לאחור ופגעה בשתי בנותיה, כמו גם בילד נוסף, אשר נפצע באורח קל בגפיו. שתי הבנות הפצועות קשה פונו לבית החולים עם פגיעה רב-מערכתית

צילום: טל אנגלנדר, אייד מוגרבי, עריכה: יאיר דניאל

שתי ילדות כבנות עשר נפצעו היום (ראשון) באורח קשה מפגיעת מכונית שבה נהגה אמן סמוך לבית הספר אלהודא ברחוב רש"י ברמלה. ילד נוסף נפצע באורח קל בגפיו. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לשתי הילדות טיפול ראשוני במקום ופינו אותן להמשך טיפול בבתי החולים אסף הרופא ותל השומר, כששתיהן סובלות מפגיעה רב-מערכתית.

מחקירה ראשונית עולה כי האם נסעה לאחור, אז פגעה בשתי בנותיה ובילד הנוסף. "האם של אחת הפצועות החלה לנסוע לאחור, לא שמה לב אליהן ודרסה אותן", סיפר עד ראייה.

זירת תאונה שבה אם דרסה את שתי בנותיה ברמלה, אוקטובר 2013. דרור עינב
"הילדות רצו לשים את התיקים בתא המטען - ונדרסו"/דרור עינב

זוהר אלקלק, שעבד בחנות סמוכה, סיפר כי צפה ברכבה של האישה "מפרפר", ככל הנראה כתוצאה מבלבול של הנהגת בין דוושת הבלם והגז. בשל הבלבול, הרכב האיץ ודרס את הבנות. "האמא יצאה מהרכב, התחילה לצעוק ואחר כך התמוטטה".

עדל אבו סיוס, שהיה עד לתקרית סיפר כי בעת שישב בחנות סמוכה שמע לפתע צעקוץ ויצא מהמקום. "ראיתי את שתי הילדות שוכבות מתחת לרכב והנהגת צועקת ליד. הרמנו את האוטו והבן שלי הוציא אותן מלמטה". הוא ציין עוד כי דומה שהילדות ביקשו לשים את תיקיהן בתא המטען האחורי והאם נסעה בטעות לאחור.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זירת תאונה שבה אם דרסה את שתי בנותיה ברמלה, אוקטובר 2013. דרור עינב
זירת התאונה ברמלה/דרור עינב

קצין אגף התנועה באזור השפלה, רואי שפר: "ב-14:10 נהגת שנסעה לאחור ככל הנראה איבדה שליטה על הרכב ופגעה בשתי בנות, בנות שמונה ועשר, ופצעה אותן באורח קשה ועוד ילד אחד במצב קל. החקירה מתנהלת. נסיבות המקרה עדיין בבדיקה".

אורן אהרוני, חובש "איחוד הצלה" סיפר: "מדובר בבני אותה משפחה - הולכי רגל שנפגעו מרכב שנסע לאחור, האם, נהגת הרכב, לקתה בחרדה והתעלפה, החובשים העניקו טיפול רפואי ראשוני לכלל הנפגעים, שפונו לאחר מכן לבתי החולים, המשטרה בודקת את נסיבות האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully