וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכבת אופניים בת 20 נהרגה מפגיעת מונית בשרון

שלומי גבאי

16.10.2013 / 6:58

הצעירה נפגעה בעת שרכבה על כביש 65 סמוך לקיבוץ גן שמואל. היא פונתה לבית החולים הלל יפה במצב קשה, אך שם מתה מפצעיה. נבדק חשד כי חצתה באור אדום, הנהג עוכב לחקירה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

רוכבת אופניים בת 20 מאזור השרון נהרגה בבוקר (רביעי) מפגיעת מונית בכביש 65 סמוך לקיבוץ גן שמואל. בתחילה פונתה במצב קשה לבית החולים הלל יפה בחדרה, אך שם מתה מפצעיה.

מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה נהג המונית, תושב פרדס חנה בן 54, פגע ברוכבת האופניים סמוך למרכז המסחרי בגן שמואל. המשטרה בודקת את החשד כי רוכבת האופניים חצתה במעבר חציה באור אדום. נהג המונית עוכב לחקירה. בוחני התנועה של משטרת חדרה חוקרים את התאונה.

רוכבת אופניים נהרגה מפגיעת רכב סמוך לגן שמואל, 16.10.13. שלומי גבאי
רוכבת אופניים נהרגה מפגיעת רכב סמוך לגן שמואל, 16.10.13/שלומי גבאי

מפת אזור התאונה

אתמול בבוקר נהרג הולך רגל כבן 65 מפגיעת כלי רכב בשדרות אשכול בירושלים. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו כשהוא במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, שם נאלצו לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הולך הרגל חצה את הכביש במעבר חצייה.

רוכבת אופניים נהרגה מפגיעת רכב סמוך לגן שמואל, 16.10.13. שלומי גבאי
רוכבת אופניים נהרגה מפגיעת רכב סמוך לגן שמואל, 16.10.13/שלומי גבאי

מאוחר יותר נפצע קשה רוכב אופנוע בן 19 בתאונת דרכים עם כלי רכב פרטי סמוך לכפר מוקייבלה בצפון. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה עם פגיעה רב מערכתית, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. בתאונה נפצע אדם נוסף באורח בינוני, והוא פונה לבית החולים העמק בעפולה.

ביום שני רוכב אופניים בשנות ה-20 לחייו נפגע באורח בינוני מפגיעת רכב בכפר ידידיה, סמוך לנתניה. צוות מד"א העניק לצעיר טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה, כשהוא סובל מחבלה בראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully