וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בדרום: אב דרס למוות את בתו בת הארבע

רמי שני

20.10.2013 / 11:05

הילדה נפצעה תחילה אנושות מפגיעת כלי הרכב באזור הדודאים בפזורה הבדואית, אך מתה לאחר זמן קצר בבית החולים. אביה נלקח לחקירה וסיפר כי חש שפגע במשהו ואז ראה שמדובר בבתו

ילדה בת ארבע נדרסה הבוקר (ראשון) למוות, באזור הדודאים בפזורה הבדואית שבדרום. הילדה נפצעה תחילה באורח אנוש מפגיעת כלי הרכב, שבו ככל הנראה נהג אביה, אך מאוחר יותר מתה מפצעיה. בני משפחתה של הילדה הביאו אותה לחבירה עם ניידת של מגן דוד אדום כשהיא מחוסרת הכרה. הצוות פינה אותה תוך מאמצי החייה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה כעבור זמן קצר.

האב סיפר בחקירתו כי הוא פגע בילדה בשעה שנסע באזור המגורים. הוא חש כי פגע במשהו, וכשירד מהרכב הבין כי מדובר בבתו. הוא העלה את הילדה לרכב ותיאם מפגש עם צוות מגן דוד אדום, משם הועבר גם דיווח למשטרה, שאנשיה המתינו אף הם לנהג. לאחר שנקבע מותה של הילדה, נלקח האב לחקירה שבה סיפר על מה שקרה. החוקרים שחזרו בעזרתו את זירת האירוע כדי לבחון את הנסיבות שהובילו לתאונה הקטלנית.

לפני כשלושה שבועות נדרס למוות פעוט כבן שנה בעיר הבדואית רהט שבנגב. כפי הנראה, קרוב משפחתו של הפעוט שנהרג הוא שפגע בו. לאחר הפגיעה, הבהילה המשפחה את הילד למרפאה ביישוב, שם ניסו צוותי הרפואה לבצע בו פעולות החייאה תוך החשתו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם בדרך לשם נאלץ הצוות לקבוע את מותו. הנהג החשוד בפגיעה עוכב לחקירה.

לקריאה נוספת:
חשד ל"פגע וברח" בקריות: הולך רגל בן 59 נדרס למוות
תאונה בבקעה: 8 פצועים, תינוקת בת שנה במצב קשה
2 הרוגים ו-5 פצועים בתאונה קטלנית בצפון ים המלח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully