וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט נדרס למוות בנגב, נהג משאית נהרג בכביש 6

הפעוט נפגע ככל הנראה על ידי בן משפחה בעיר רהט בנגב. הנהג החשוד בפגיעה עוכב לחקירה. ההרוג השני - נהג משאית כבן 45 נהרג בתאונה בין שתי משאיות ליד מחלף ניצני עוז

הקטל בכבישים נמשך: פעוט בן כשנה וגבר כבן 45 נהרגו היום (שלישי) בשתי תאונות דרכים בנגב ובכביש 6. הגבר נהרג בתאונה שאירעה סמוך למחלף ניצני עוז בכביש 6, שם התנגשו שתי משאיות, לאחר שנהג אחת מהן יצא מרכבו כדי להחליף את אחד הצמיגים, ונפגע בצד הדרך. לאחר מאמצי החייאה נאלץ צוות מד"א לקבוע את מותו של האדם, תושב צפון הארץ. חברו, בן גילו, קיבל גם הוא טיפל לאחר שנפגע קל בגפיו. נהג המשאית הפוגעת נפצע גם הוא קל, והשניים פונו להמשך טיפול בבית החולים הלל יפה בחדרה.

חובש בכיר במד"א אסף ליבנה שחלף במקום סיפר: "כשחלפתי בכביש בנתיב הנגדי הבחנתי בתאונת דרכים קשה, משאית שמתנגשת במשאית שחונה בצד הדרך ופוגעת בהולכי רגל שעמדו לצידה. חניתי בצד וחציתי את הכביש. בשולי הכביש שכב גבר כבן 45 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית. התחלתי מיד להעניק לו טיפול רפואי ובסיוע אנשים שהיו במקום לבצע בו פעולות החייאה, במקביל הגיע למקום ניידת טיפול נמרץ של מד"א."

התאונה השנייה אירעה אחר הצהריים בעיר הבדואית רהט שבנגב. מבדיקה ראשונית עולה כי קרוב משפחתו של הפעוט שנהרג הוא שפגע בו. לאחר הפגיעה, הבהילה המשפחה את הפעוט למרפאה ביישוב, שם ניסו צוותי הרפואה לבצע בו פעולות החייאה תוך החשתו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אולם בדרך לשם נאלץ בצוות לקבוע את מותו. הנהג החשוד בפגיעה עוכב לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully